Tüm uygulamalar Mark’taydı. İyi olmuş bi tanesi başkasının oldu sjdjdk😂😂 Elon, Twitter için 43 Milyar Dolar Ödedi. 


İfade özgürlüğü'nün kısıtlandığını düşündüğünü, suç oluşturmayacak hiçbir ifadenin sansürlenemeyeceği benzerinde bir şeyler söylemişti Twitter hakkında ve satın aldıktan sonra Twitter ın daha özgür bir döneme gireceğini söylemişti.
Yazılımcıyım ve teknolojiyi takip eden biri olarak söylüyorum. Bence değişmez çünkü Twitter şu an olabilecek en iyi haline getirildi zaten güncel teknolojikler kullanıyor. Hatta daha yeni tüm teknolojileri güncellendi diyebiliriz. Ufak tefek değişikliklerle en iyi olmaya çalışır sadece. uzun bir müddet böyle devam eder diye düşünüyorum
Cevap
56Cevap
Ben değişeceğini sanmıyorum. ücretli abonelikten bahsedenler var ama bence bu haberler asparagas.
Bence değişebilir
Bıraksın dogeyi, shibayı Twetter coin gibim bir şey yapsın kullandıkça para kazanalım.
Twitter Zuckerberg denen kertenkelenin değildi.
Bu megolaman herifin dikkat çekmek için yaptığı saçmalıklardan da bıktım valla 20 yıl falan sonra Trump gibi başkanlığa da oynar bu
Sosyal medya sahibi de oldu, sahibi olmadığı bir şey kalmadı herhalde
Elon Musk ın şöyle bir tweet atmasını bekliyorum "herkesin derdi ben olmuşum demek ki zamanında iyi koymuşum"
Bir insan 43 milyar doları varken neden onunla bişe satın alma ihtiyacı duyarki
Anonim hesapları kaldırıcam tarzı bir şey demişti, asla istemem öyle olmasını. Zaten yapamaz da sanırım, umarım Twitter aynı kalır ya.
değişecek tek şey çok reklamını göreceğiz bu arkadaşın :)
O para bende olsa Türkiye de sokak hayvanları sorununu çözer kalan paramla birçok insana yardım ederdim. Twitter i skm banane
Bu kadar paranın neden sende olmadığı belli oldu hdjdjdk hem bunlar zenginlerin değil devletin ve kurumların görevi
aynı siyaset gibi düşünelim bu durumu eski iktidarın yaptığını yeni iktidar silip atmazmı yani değiştirir
Doge twiti atsında yolumuzu bulalım gerisi beni ilgilendirmez 😁
Bizim yerimize yapay zekaları oynatır artık gerçi ben Twitter kullanmıyorum ama tahminim bu. 🤷♀️😅
Pek değişeceğini sanmıyorum, inşallah haberlere gene bu kadar kolay ulaşırız Twitterdan
Twitter'a osbir çekmek için giren dayılara yazık olacak sjxxsnjxs
İyi yapmıs tryi de satın alır bu bi sen eksiktin parasına soktuğum
Milleti kazıklayıp para kazanıyor jeff bezos daha adam bundan
Değişmez inşallah. Fleet getirsin tekrardan lütfenn
elbette yayın politikası değişecek
daha fazla özgür olacak
Keşke
Evi olmayan adam 44 milyar dolara twitteri aldı vay be
Evi olmaz olur mu la adamın 244 milyar dolar parası var seni değil türkiyeyi satın alır
Gelsin artık Edit butonu.
Çok daha kötü olacak. Radikal islamcılar ve transfobikler güçlenecek. Feminizm darbe yiyecek.
Ne dion mk hsbzhebzuwbs
@yazkocisimmm Anlamazsın
Çok fazla aşırıya kaçan aptalca kısıtlamalar vardı bunlar kalkar mı veya daha mı aptalca kısıtlamalar olur bilemem.
Ne güzel p. rno izliyordum haklısın.
@metehankurtaslan lan tövbe estağfurullah tövbe yaa🤣
Türk ün aklı şeytanlık ta
Kripto adaptasyonu gelecek bence ve iyi olacak.
Büyük para bu ya hayal bile edemiyorum o kadar zengin olduğumu lksajd
Twitter kullanmıyorum. Ekşi sözlüğü satın alsın ve 1 haftada yazar yapılsın herkes.
Bence değişir gibi çünkü çok çok katı kuralları olan biri gibi
Değişmez bence hatta dahada güçlenir.. buarada Kripto para da bizi ipten aldı 🙂
aa olmuş mu
43 milyon dolar olmasın
Biliyorum tabiki😅 dün öyle okudum ondan dedim
Allah belasını versin bu herifin
Kulanmadigim icin bilmiyorum
Twitter uzaya gönderir bu manyak
Paralı üyelik gelmese bari
43 milyar dolar. Paraya bak paraya.
İçinden geçecek twitterın ne değişmesi
Ya bi yeter aw bizi de alır bu adam yakında
Jeff aşkm daha zengin bundan keltoş
Hayırlı olsun keşke param olaydı ben alaydım😂😂
Kullanmadığım için soru yok
Değişecek elbette. Özellikle de siyasi bakımdan.
Biraz farklılıklar olur gibi
İçine eder eğer değiştirirse
Macuncuların gözü yaşlı 😂😂😂
Kullanmıyorum ordaki yaşam nasıl bilmiyorum :)
Twitter elektrikli mi olacak şimdi?
Anonimlik kalkacakmış kötü oldu
Anonimlik mi vardı
Elon musk a helal olsun
napalım almışsa almış
Belli olmaz sağlı bellli değil bu adamın
aynı zihniyet sadece el degistirmis
Trolleri banlasın mümkünse ya gına geldi
Türk cuckold hesabım var kapatmaz inşallah 🤣🤣
Milleti mi boynuzluyon?
Alsın yakışıyor adama
çok iyi şeyler olabilir
Doge bu yuzdenmi artis gosterdi
Değişir
Millete de dert olmuş awk
Yaklaşık 450 kat trilyon mu oluyor TL karşılığı
Artık p*rno izleyemeyeceksiniz :D
Hayır değişmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?