Çernobil Nükleer Faciayı bilmeyeniniz Yoktur artık Radyasyon o kadar felaket yayıldı ki her ülke öğrendi 26 Nisan 1986 cumartesi saat 01:23 45 Saniye de 4 numara gerçekleşen kaza sonucu patlama yaşandı sorum şu Çernobil patlama gecesi orada olmak ister miydiniz misal orada olsanız ne yapardınız bildiğiniz üzere bir çok görevli kaçmak yerine müdahaleyi tercih etti Aleksandr Akimov Ve Leonid Toptunov buna en iyi örnek
Çernobil patlamasın da santral de bulunmak ister miydiniz orada olsanız ne yapardınız?
Buhar olmak bile iyidir o anda çünkü o bile olamayabilirsin. Buna ihtiyaç var destekliyorum ancak içerdeki en vasıfsız ve kalifiye elemanın ne yapacağını kestiremiyorum 🤣
Zaten Reaktöre yaklaştığın da elin yüzün iyice kızarmaya başlıyor 😅 ki dizide itfaiye çalışanı yaklaştığı sırada yüzü kızarıyor sonrası çok üzücü 2 hafta içinde Radyasyon nun ızdırap yanıkların çeke çeke ölüyor Çernobil kaç kişinin canını aldı hâlâ da etkileri sürüyor kanser Lösevi tiroid sakat doğumlar mutasyon Dyatlov diretmese testin tamam olması için patlama olmayacak di belkide Uranyum 235 elementi düşük güçte Ksenon gazı üretti ve çekirdeği zehirledi
Nasıl buldun ben de izledim tek gece 5 bölümü de şunu Söyleyim Gerçekten Çok Başarılı yapım gerçeği en iyi şekilde açıklamaya çalışmışlar orada ki çalışan Çekirdeğin patladığıni söylüyor kusuyor üstelik ama Dyatlov hayal görüyor diyor neymiş RBMK Reaktörleri patlamaz tank patladığına inanıyor ama Sonradan çatıya çıkıp bizzat kendi bakma kararı verdi ama aldığı Radyasyon yüzünden rahatsızlandı
Vasily İgnatenko 😥 evet o da başlarda sıradan yangın zannediyor du ama eşi Lyudmilla İgnatenko şüphelenmişti vasily Sonradan farkına vardı ki olayın ciddiyetinin çok geçti yangına doğru ilerleyince çekirdeğe yaklaşınca yüzü kızarmaya başladı sonra sabah arkadaşını taşırken rahatsızlandi hastaneye kaldırıldı başlarda Sağlıklı göründü ama etkisini sonradan gösterdi gittikçe yaktı mahvetti işin en kötü tarafi yeni doğacak olan bebekleri oda doğduktan sonra 4 saat yaşayabil di ve radyasyon sonucu bebek de öldü acaba bebek mutasyonlu mu? Doğdu tahminim o yönde Bu Nükleer Radyasyon Tam bi baş belası ☢️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Buhar olmak bile iyidir o anda çünkü o bile olamayabilirsin. Buna ihtiyaç var destekliyorum ancak içerdeki en vasıfsız ve kalifiye elemanın ne yapacağını kestiremiyorum 🤣
Zaten Reaktöre yaklaştığın da elin yüzün iyice kızarmaya başlıyor 😅 ki dizide itfaiye çalışanı yaklaştığı sırada yüzü kızarıyor sonrası çok üzücü 2 hafta içinde Radyasyon nun ızdırap yanıkların çeke çeke ölüyor Çernobil kaç kişinin canını aldı hâlâ da etkileri sürüyor kanser Lösevi tiroid sakat doğumlar mutasyon Dyatlov diretmese testin tamam olması için patlama olmayacak di belkide Uranyum 235 elementi düşük güçte Ksenon gazı üretti ve çekirdeği zehirledi
Yok aga istemem
Misal orada olsan ne yaparsın
Santralde calisan gorevli mi yoksa o sehirde yasayan bir insan olarak mi
Santral de çalışan görevli tabi
Kacarim tabiiaq
Tahmin etmiştim 😅 tabi Kontrol odasında isen biraz zor da Dyatlov izin vermez yalan soylicen mecbur tuvalede gidiyorum diye öyle kaçacan
O srefsiz bacım oldurur oyle kacardim
Orspuevladiniiiii
İzledin mi? Dizisini izledin ki ondan küfür ediyon 😅
Izledim
Nasıl buldun ben de izledim tek gece 5 bölümü de şunu Söyleyim Gerçekten Çok Başarılı yapım gerçeği en iyi şekilde açıklamaya çalışmışlar orada ki çalışan Çekirdeğin patladığıni söylüyor kusuyor üstelik ama Dyatlov hayal görüyor diyor neymiş RBMK Reaktörleri patlamaz tank patladığına inanıyor ama Sonradan çatıya çıkıp bizzat kendi bakma kararı verdi ama aldığı Radyasyon yüzünden rahatsızlandı
Aynen cok iyiydi 👍🏻👍🏻
Hangisinin ölümüne üzüldün en çok
İtfaiyeci adama uzuldum
Vasily İgnatenko 😥 evet o da başlarda sıradan yangın zannediyor du ama eşi Lyudmilla İgnatenko şüphelenmişti vasily Sonradan farkına vardı ki olayın ciddiyetinin çok geçti yangına doğru ilerleyince çekirdeğe yaklaşınca yüzü kızarmaya başladı sonra sabah arkadaşını taşırken rahatsızlandi hastaneye kaldırıldı başlarda Sağlıklı göründü ama etkisini sonradan gösterdi gittikçe yaktı mahvetti işin en kötü tarafi yeni doğacak olan bebekleri oda doğduktan sonra 4 saat yaşayabil di ve radyasyon sonucu bebek de öldü acaba bebek mutasyonlu mu? Doğdu tahminim o yönde Bu Nükleer Radyasyon Tam bi baş belası ☢️