Gündem Sizce Türkiye yurt dışı politikasında nasıl bir yol izlemeli? ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor En basit örneği Türkiye ile Amerika Nato müttefiki fakat Rusyaylada flörtleşiyoruz. Erdoğanın politikaları doğru mu sizce? Sizce Türkiye yurt dışı politikasında nasıl bir yol izlemeli? Cevapla Flört Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 26,6b cevap paylaştı. Kesinlikle tarafsız olmalı! 0 0 Yorumla
Eskiblablacı Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tarafsiz olmaliyiz... ukrayna rusya savasinda turkiye dogru bir politika uyguladı amerikanin aklina uyup rusyaya ambargo uygulayacak durumda degiliz... sorun yasadigimiz ülkelerle de barışıyoruz duygusal degil mantıklı olmalıyız 0 0 Yorumla
Moddelen Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl amerikanin 2 muttefigi vardir ingiltere ve israil 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bu konuda siyaset yapanlar var… yazıkşu an Erdoğan’ın yaptıklarını beğeniyorum Diş politika çok iyi durumda şu an 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Kesinlikle tarafsız olmalı! Biz üçe Türk milletimiz ve her zaman hakkı savunuruz! 1 0 Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl İzlemesi gereken yolu izliyoruz zaten 0 0 Yorumla
noname21gibi Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 96% +1 yıl erdoğan ne diyorsa tam tersini uygulamalıyız 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kesinlikle tarafsız olmalı!
Tarafsiz olmaliyiz... ukrayna rusya savasinda turkiye dogru bir politika uyguladı amerikanin aklina uyup rusyaya ambargo uygulayacak durumda degiliz... sorun yasadigimiz ülkelerle de barışıyoruz duygusal degil mantıklı olmalıyız
amerikanin 2 muttefigi vardir ingiltere ve israil
Bu konuda siyaset yapanlar var… yazık
şu an Erdoğan’ın yaptıklarını beğeniyorum
Diş politika çok iyi durumda şu an
Kesinlikle tarafsız olmalı! Biz üçe Türk milletimiz ve her zaman hakkı savunuruz!
Erdoğan’ın hiç bir politikasını doğru bulmuyorum.
dış politikayı beğeniyorum
İzlemesi gereken yolu izliyoruz zaten
erdoğan ne diyorsa tam tersini uygulamalıyız