Yazın 3 günlük sıcaktan bunalıp "Kış gelsin yaahaaa" diyenler, totonuz donuyor ya şimdi rahatladınız mı?

Zaten doğru düzğün bir ısınamadık, 1 ay sıcak oldu. Herkes sıcaktan şikayet etti. Güney kesimi için demiyorum. Onlar hala sıcakları yaşıyor. Ama kuzeydekiler, ağzınıza kürekle vurasım var 😈

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 🤩
Yazın 3 günlük sıcaktan bunalıp "Kış gelsin yaahaaa" diyenler, totonuz donuyor ya şimdi rahatladınız mı?
Cevapla