Şaka bir yana ben kış insanıyım kış mevsimini sevmeyenler düşünsün
😂😂😂
Şaka bir yana ben kış insanıyım kış mevsimini sevmeyenler düşünsün
😂😂😂
Ben bir kıl insanıyım. Yaz ayları hiç olmasa gram şikayet etmem. Baksanıza abi mis gibi. Ter yok. Toplu taşıma da iğrenç kokan insanlar yok. Sevişirken bile terlemeiyosun.. Mis gibi anasını satayım. Yazı niye sever ki insan🤦🏻
Hayırrrrrrr yaz olmaz. Ollmaaazzz.. ilk bahar ve sonbahar.. ne sıcak ne soğuk miss gibi.
Yahu umudumu köreltmesene..😄 ilkbahar ve sonbahar hala var bi kere tamam mı susss😂😂😂
Dua et özelin kapalı. Yoksa ordan çemkiricektim çirkef gibi sana😂 kıyıda kalmış dedi ya🙄
Evet şu an barışabiliriz tamamdır😇😄
Yok ya. Sempati duydum sadece. Yoksa uzatmazdım bu kadar.🙏🏻😅
O zaman takip ediyorum. E malum ego yapmayan ve terslemeyen insan çok az🙄
Aslında, sıcak havalar da kendi zorluklarını getiriyor, kış da. Kışın soğuk havası ve karın getirdiği güzellikler bazıları için mutluluk kaynağı olabilir, ama aynı zamanda donma riski ve kar temizleme gibi sorunlar da var. Her mevsimin kendine özgü zevkleri ve zorlukları var, önemli olan bunları nasıl karşıladığımız. Kışın getirdiği atmosferden keyif almayı tercih ediyorum.
Çok mutluyum bugün rüzgarı iliklerime kadar hissettim
😍😍
Sıcak severim 😂 😂
Vücuduma kalorifer dösettim 😂😂
Döneyim ya artık 😂😂
Seviyorum 😂😂
Yansın geceler 😂😂
Derisi bile soyuldu 😂😂
Teşekkürler 😂😂
Cevap
20Cevap
mutlu değilim.
Aynen öyle ama benim durumum farklı o yüzden kıs gelsin dedim zaten bu sene cok berbat gecti gerci hep berbat geciyor şu 3 senem tamamen cok kotu gecti bakalim bundan sonra ne olacak ama 2025 kötü gececek tabi
Yok ya öyle koşullandırma inşaallah iyi olur her şey
Artık hic bir seyden umudum kalmadı hayattan bıktım sogudum yasamak istemiyorum 😔😔😭😭
Hayda naptın ya olumlu düşün olumlu olsun her şey
Ortası yok artık. Ülke havadan da karadan da bitti.
Evet ilkbahar sonbahar kalmadı
Çok mutluyum, mümkünse 4 mevsim boyunca kış olsun, winter is coming :)
Yazı ben de sevmiyorum ama kışın da kıçımız donuyor keşke hep sonbahar olsa slğsfcnflc
Vallahi ya birden bire kış oluyor yaz oluyor ortası kalmadı hakkaten 😂
Ben ilkbahar mevsimini seviyorum ne çok sıcak ne de soğuk
Çok çok mutluyuz kış harika
Tek istediğim soğuk veya sıcak olmasın yani öyle bir hava olsun ki sweatshirt de giyebilelim kış kolluda.
Değilim hiç sevmiyorum soğukları
Çok mutluyum havalar soğuduğu için
Mutluyjm tabiii şort sweat kulaklık üfff 😂
Valla ya kış kış dediler yaz ne güzeldiii
Hava miss gibi terleme yok, bunalma yok.
Şimdiden uzun kollu gömleklerimi giyeceğim günleri bekliyorum 😅
Sağol sağol. İki tane yeni aldım bir türlü havasını atamadım sıcaklardan 😅
Kimse görmezse paraya kıydığımı ne önemi var 😅
Görgüsüzlük yapmak için 😅
Amin amin, görgüsüz diyenlerin sesi o kadar yükseğe çıkmıyor, duymayız zaten 😅
Kışı çok sevmem ama yazı da çok sevmem...
Evet öyle de denebilir :)
Ne çok sıcak ne de çok soğuk asla sevmiyorum ya :)
Ama bundan sonra güzel havaları zor yakalayacağız gibi duruyor :)
Çok mutluyum valla :D yaz hiç çekilmiyordu
Gelsin ya bı tak fazla giyeriz bir şey olmaz 😂
Aynen güzel
Kış candır can hep kış kalsın
mutluyum çünkü hiçbir zaman yaz mevsimini sevmedim sonbahar ve kış mesvimi insanıyım
Yaz kalsın kış gelmesin
Sevmiyorum sogugu
Soğuk, sıcaktan iyidir.
Okullar işler açıldı. Bu biraz üzücü
yaz gelsin artık
Evet mutluyuz efendim 🤠
Teşekkürler 🙊🙂kisliklar hazır mont aldım 17 bin olmuş geçen yıl 5 bine aldığım ve çalınan montun
Hiç sorma valla dalgınlık la canım arası bir şey oldu
Olsun efenim olsun zarar kol gibi 😉🤣
ayzıt mıııı 🙈
yok yok o olmadığını tahmin ettim de fanıyla böyle apaçık denk gelmeyi beklemiyordum 😂
yani kullanıcı adı yapacak kadar takip etmek falan djskdn
tanımıyor musun ahahahahaa ay ne bileyim isim aynı olunca 🤣🤣🤣
Valla çok mutluyum😂
Kışın gözünü seveyim ya. Taz neydi öyle oturduğun yerde terliyorsun, sıcaktan nefes alınmıyor falan. Hiç gerek yok😂😂
Yaani. Kış daha iyi😂😂
Kışlıklar çıktı
çok mutluyum birazda üşüyelim :)
Cooook
Sevmiyoruz kışı zıtt erenköy
Hastayım gel bana çorba yap, madem arjadaşız😅
Uzaktayım zaten🤣
Olur
Çok mutluyuzz
mutluyum
Bende severim kışı
Evet mutluyum
hayır
Mutluyum
Kim o şikayet eden
Yazıklar olsun onlara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?