Akıl sağlığını kaybetmiş gibi görünüyor. Zihinsel engelli olabilir, beynini yakmışlar bu teröristlerin işidir. Teröristin alacağı ceza terör eylemlerini azaltmaz, teröristleri korkutmaz. Canlı bomba da oluyorlar. Terörist bataklığını kurutmadan, destekçisi ABD'yi bu coğrafyadan kovmadan verilen cezaların bir anlamı yok.
İnsanlara işkence etmek gibi düşüncelerim olmadı hiç bir zaman. sadece ceza verirdim. bunları ülkeye alana da ceza verilmeli. birde burada asarım keserim diyenler neyin kafasını yaşıyorsa sanki o psikopatlık seviyesi sizde varda
Zenci fenotipi var kadında. PKK/YPG Suriye'de ABD desteğiyle gasp ettiği topraklardan değişik tipler "işe" alıyor. Tc vatandaşına falan benzemiyor bu yani.
Sorununcevabına gelince. Teröristin alacağı ceza terör eylemlerini azaltmaz, teröristleri korkutmaz. Canlı bomba da oluyorlar.
Terörist bataklığını kurutmadan, destekçisi ABD'yi bu coğrafyadan kovmadan verilen cezaların bir anlamı yok.
devletimiz artık güçlü görüldüğü gibi bu kadın benim gözümde insan değil sıfatıda belli değil, hayvan dahi denmez hayvanlara büyük hakaret olur. asıl önemli olan bunların arkalarındaki ödlek fareler, bu tarz yaratıklarla cesaret gösteremeyecekleri şeyleri yaptırıyorlar. ama devletimiz güçlüdür takip edelim derim , yakında misliyle acısını çıkartıcaz bundan eminim. yapanların yanına asla kar kalmıcak. arkalarındaki ödlekleri şimdiden korku sarmışdır zaten.
Bunu müebbet işkenceye alacaksın penceresiz bir odaya atacaksın uyudugun da ışığı açıp yüksek ses ile uyandıracaksin zaman kavramını yitirecek hem psikolojik hem de fiziki işkence yapacaksın buna 😍😈
Kadın sonuçta o da sizin gibi kadın. Ama farkı beyni yıkanmış... maalesef... katil ama insan. İdam etmesinler. Erkek sapiklara versinler hapiste yatan aç erkekler halleder. Haini
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Elini kolunu sallaya sallaya ülkeye giriyor bu tipler, kimbilir kaci daha aramızda.. Genelde arka arkaya oluyor bir de bomba olayları korkuyoruz artık kalabalık yerlere gitmeye :(
Her gün bir tırnağını penseyle çekerdim.. Sonra her gün bir parmağını çekiçle ezer, bıçakla keserdim.. 1 ay böyle her yerinden bir parça at koparırdım.. !!
eee sen sinirlari kevgir edip onune geleni sokarsan olacagi bu.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Niye asıyoruz ki arkadaş. Bir kere ölüp kurtulsun diye mi. Bunu işkence edip tedavi edeceksin iyileşince yine işkenceye alacaksın ölene kadar devam böyle. Öyle kurtuluş yok
Asmak falan az kalır. Ben olsam istiklalin tam ortasında derisini yüzerdim hergün bir karış. Üstüne şerbet döker sabaha kadar karıncalara yedirirdim. Haftada 4 günde yüzülmüş derilerin olduğu bölgelere elektrik ve tuz sürerdim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bunu ne sorgularlar şimdi. Anasından emdiği sütü vücudundaki bütün deliklerden geri akıtırlar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bombayı patlattığı yerde iple sallandırılmadığı sürece adalet yerini bulmaz.