1 yılBöyle bir durumda öncelikle olaya müdahale etmeye çalışırdım. Tacizi durdurmak için etraftaki insanlardan yardım isterdim. Sonrasında, durumu yetkililere bildirmek ve mağduru desteklemek önemli olurdu. Bu tür davranışların cezasız kalmaması için suç duyurusunda bulunmayı da düşünebilirim. Ayrıca, mağdurun güvenliğini sağlamak ve duygusal destek sunmak da önemli bir adım olurdu. Sen de mi gündeme geldin? Çok güzel😅
35 Yorumla
Soran1 yılÇok güzel düşünüyorsun müthiş yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık 😅 süpersin süper 😅
Geldim valla gündem hoşuma gidiyor hoş haberler olmasa da 😅
Sen daha güzelsin 😅
Profil resmin yoktu gitti bir ara hayrola 😅- 1 yıl
Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. Çok kızdım. Hesabımı kapatayım dedim sonra arkadaşlarım kızdı. Derken burada buldum kendimi 😅
Soran1 yılRicalar ve teşekkürler 😅
Niye kızıyon kime trip atıyon sen hayırdır 😅
Gitme gitme kal 😅
https://youtu.be/bmFs_zGBlCA?si=VcRECrL-gyYOzqCR
Ancak adminler ile iletişimde ol😅 sürekli istişare et- 1 yıl
Yok trip atmıyorum 😅 sadece yönümü değiştirdim. Eğer bir şey olmuyorsa zorlamak yerine yönü değiştirmek daha iyidir. İyi de oldu 😅
Soran1 yılÇok güzel düşünüyorsun mantıklı kesinlikle 😅
Hiçbir şey olmak zorunda değildir biz oluruna bakacağız 😅
Ama daima çaba 😅
En İyi Cevaplar
1 yılTek bir günde ya sadece tek bir günde... bu adamların dışarda ne işi var ya o kadar suça rağmen ne işi var dışarda, orada ki birkaç kişi gelip müdahale etmese bildiğin çığlık çığlık tecavüz ediyorlar kıza bir allahın kulu çıkıp el uzatmıyor kimse duyulmaz falan demesin böylesi mahalleler de sokakta geçen araba bile merak edilip camdan bakılır. Yazıklar olsun sizin olmayan insanlığınıza. Kıza şikayetçi olmadı diye b*k atanlar için söylüyorum serbest birakilacakalrini bildiği için adresini ogrenmesinler diye yapmıştır büyük ihtimal... cidden korkuyoruz artık sokağa çıkmaya da, işe gitmeye de korkuyoruz kimse bu ülkede kadınların rahat olduğunu söyleyemez soyleyenin de karakterine tüküriyim, adamliğina tükürüyüm söyleceklerim bu kadar hakaretler için kusura bakmayın sinirden oldu
22 Yorumla- 1 yıl
Ne desen haklısın
Soran1 yılYazdıklarına tamamı ile katılıyorum maalesef öyle.
Cezalar caydırıcı değil ceza yok gibi ama bir dilim baklava çalani içeri atarlar bir ekmek çalan çocuğu içeri atarlar
Çok berbat bir adalet var adalet kimlerin elinde bilmiyorum
10 yaşında çocuk olsa hakim daha adil olur daha hakkaniyetli ceza verir
Hepsinin emeği geçen herkesin canı cehenneme
Ancak vatandaş suçlu Halk suçlu daha çok çünkü sistemin muciti vatandaş
Ben kadınlara biber gazı tavsiye ediyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
- Gündem konusunda 26,6b cevap paylaştı.
u 1 yılİdam verirdim ben bunlara.
11 Yorumla
Soran1 yılYerinde bir karar bence halk içinde linç isterdim
Analarının doğurmayıp osururken yanlışlıkla s**çtığı iki yaratığın iğrenç girişimi. Yine aynı saç modeli, yine aynı tıraş.. Yürüyüşünü, soylarını s**ktilerime bak. Nasıl da rahatlar. Bu rahatlığa neyin sebep olduğunu artık hepimiz biliyoruz. Neye ve kimlere güvendiklerini de biliyoruz. 5 suç kaydı ile salacaklardır ki öyle olmuş. Ta ki polis öldürene ya da savcı dövene kadar. Bunları ifşa etmek yetmez, bunları salanları da ifşa etmek lazım.
21 Yorumla
Soran1 yılEmeğine yüreğine gönlüne sağlık çok iyi yazmışsın valla tıpkısının aynısını düşünüyorum. Lanet olası pislikler kahrolasıcalar...
Adalet yıllar önce de yoktu uzun zamandır yok. Mülk adaletin temeli adalet birilerine oyuncağı oldu..
İfşa edildi telegram da burada ifşa etmek istemedim. Salanlari ifşa etsek bizi içeri atarlar valla
1 yılŞaka gibi, adalet yok. Yazık ya. Böyle yaptıkları için suçlar çoğalmaya devam ediyor. İnsanlar çok daha rahat suç işliyor. "Serbest bırakırlar." ya da "Birkaç yıl yatar çıkarım." diye düşünüyor bu tür suçları işleyenler ve işlemeyi düşünenler. Doğru düzgün bir ceza verilse insanlar suç işlemekten korkarlardı. Gerçekten anlayamıyorum. Neden doğru düzgün ceza verilmiyor? Böyle hiçbir yere varamayız. Peki ya o kız ne korkular yaşıyordur bir düşünsenize. Bir yere gitmeyi bıraktım evin önüne çıkmaya korkar insan. Korkunç. Hâlimiz hiç iyi değil. Serbest bırakanlara mi suçu işleyenlere mi kızmalı?
15 Yorumla
Soran1 yılHe valla şaka gibi. Kadın şikayetçi olmamış korkmuş herhalde ondan serbest kalmışlar sonra tepkiler üstüne yakalama kararı çıkarıldı..
Adalet olmadığı için insanlar elini kolunu rahat rahat sallıyor rahat rahat suç işliyor nece suçlular var dışarıda cezasız kalan
İnsanlar bunlara güveniyor
Katılıyorum bence de hak ettikleri gibi bir ceza olsa caydırıcı bir ceza olsa insanlar korkar en azından
Evet hiçbir yere varamayız varamayacak gibiyiz ahir zamanda yaşıyoruz nesilden nesile daha da kötüye gidiyor insanlar insanlık hemen hemen her şey
Önce tedbir sonra tevekkül elimizden geleni yapmalıyız dikkat etmeliyiz kadınlara biber gazı tavsiye ediyorum genelde
Serbest bırakanlar da suçlu suç işleyenler de ama en çok suç işleyen serbest bırakalardır yani
Allah hepsinin belasını versin- 1 yıl
Kadını belki tehdit ettiler kadın da haklı yani şimdi şikayetçi olmama konusunda. Şikayetçi olsa da en fazla ne gibi bir ceza verebilirler ki? Kadın şikayetçi olsaydı sadece tacizcileri kışkırtmış olurdu bence. Keşke böyle olmasaydı.
Ben de sizin sözlerimizin hepsine katılıyorum. Söyleyecek söz yok artık.
Amin amin.
Soran1 yılKim olsa korkardı. Devlet korumuyor sahip çıkmıyor ki.
Aynen orası da var şikayetçi olsa ne olacak ki!
Katılıyorum keşke öyle olmasaydı ama en fazla kışkırtmıs olurdu..
Teşekkür ediyorum, mutlu akşamlar dilerim 🌸- 1 yıl
Rica ederim, iyi günler dilerim.
Soran1 yılEyvAllah
1 yılDiyeceğim ilk şey dünyanın çivisi çıkmış olur.
Artık böyle olaylar maalesef ki hepimize oldukça normal geliyor. Insanlar yetkili makamlara şikayetlerini bildirdikleri için bile halkı galeyana getirme vb suçlardan hapse atılırken, böyle şahsiyetsiz haysiyetsiz kişilerin dışarıda olması hepimizi rahatsız etse de bu durumda yapabileceğimiz hiçbir şey yok şu anlık.
117 Yorumla
Soran1 yılBana normal gelmiyor. Mülk adaletin temeli, adalet yok sistem yok düzen yok berbat bir sistemde yaşıyoruz. maalesef yok ama olsun, ben olsam saldırırdım. Çok müdahale ettiğim olmuştu ki orada da etmişler...
Allah bekasını versin emeği geçen herkesin..- 1 yıl
Bu konu hakkında çok fazla yorum yapamam maalesef. Ben de üzülsem de yapabilecek bir şey yok...
Soran1 yılHaklısın canımız canın sağolsun
Sen dikkat et kendine yaşadığın yer neresi bilmiyorum ama dikkat et
Biber gazı filan taşı çakı bıçak filan 😅
Dua etmek de yeterli
Kim kötü ve çirkin bir iş görürse onu eliyle düzeltsin eğer buna gücü yetmiyorsa diliyle düzeltsin buna da gücü yetmezse kalben karşı koysun bu da imanın en zayıf derecesidir hadis-i şerif- 1 yıl
Zaten akşam dışarı çıkmayı pek sevmem çıkarsak da eşimle birlikte çıkıyoruz o yüzden korkmuyorum.
Soran1 yılAşkımın yanında ben de korkmam 😅
Aşk sonsuz güç kaynağı daha güçlü olurum filan
MaşaAllah sana 😅eşin sensiz misafirliğe filan gider mi hiç?
Ben istemiyorum da her yere eşim ile gitmek istiyorum en azından hayalim öyle 😅- 1 yıl
Yok, burada kahveye gider erkekler mesela ama o gitmez. Benimle birlikte evde oturur ya da beraber evli arkadaşlarıyla buluşuruz. Evli olmayan arkadaşlarıyla pek görüşmeye başladı.
- 1 yıl
Görüşmemeye*
Soran1 yılTam benim kafadan vallahi senin eşin, sevindim senin adına kardeşim ben de aynı şekilde isterim yani hayallerim hep o yönde 😅
Aşkım olmadan gezmek tozmak misafirlik pazar market hiçbir şey istemem evli arkadaşlarla buluşalım hep beraber etkinlik yapalım piknik mangal oyun falan filan her şey olur yani- 1 yıl
Yani bunlar güzel şeyler beraber vakit geçirebilmek beraber arkadaşlar edinebilmek
Soran1 yılEvet kardeşim kesinlikle 😅nasip olur inşaAllah 😅
- 1 yıl
Aminnn abim aminn hakkında hayırlısı olsun ☺
Soran1 yılAmin amin inşaAllah sağolasın kardeşim 🌸
- 1 yıl
Geçen ki sorunda ki düzenlemeyi okudum, inşallah olur abim allah gönlüne göre versin. ☺
Soran1 yılAmin amin inşaAllah kardeşim 😅valla ben ışık görmedim ama yarın gidip yaşını sorarım 😅 evlilik düşünüyor musun diye sorarım 😅 yaşı uygun ise evlilik düşünüyor ise tanışalım diyeceğim 😅
- 1 yıl
Hayırlısı olsun abim ☺
Soran1 yılAmin amin inşaAllah 😅 teşekkür ediyorum
- 1 yıl
🤲🏻💕😊
1 yıl25 seneden beri ülkeyi Islamcilar yönetiyor ve sonuc ortada. Her yere Imam Hatip her yere Cami, her gün TV'de dini propaganda ve sonuc ortada.
Görün iste yahu, bu islam ise yaramiyor, ahlaksizlik ve sapiklik getiriyor sadece.
13 Yorumla
Soran1 yılİslam'ın suçu yok. İslam ile alakası yok.
Siyaset yapmayalım.
Yönetimi bende sevmiyorum sistemi sevmiyorum ancak İslam ile alakalı değil
Samimiyet önemli münafık çok- 1 yıl
Hee hic islam ile alakasi yok. 25 seneden beri Islamci zihniyet hakim devlet, batmis, ahlak batmis ama islam ile alakasi yokmus.
Soran1 yılBen İslamcı zihniyet görmüyorum.
İslam hukukunda kısas vardır. Kısasta hayat vardır.
Hırsızın eli kesilir...
Ben mesela öğrendiğim hadis-i şerif vesilesi ile müdahale ederdim
Kim kötü ve çirkin bir iş görürse onu eliyle düzeltsin eğer buna gücü yetmiyorsa diliyle düzeltsin buna da gücü yetmezse kalben karşı koysun bu da imanın en zayıf derecesidir hadis-i şerif
Allah din kitap demek ile İslamcı olunmaz
Devletin İslam ile alakası yok diyanetin bile yok
ve bu iki şahıs sonuç olarak serbest bırakıldı hani nerde kamu davaları ondan sonra sokaklarımız güvenli diyorlar mecliste bu adamlar iki gün sonra içip yine aynı şeyi yapcaklar belkide küçük bir çocuğa savunmasız birine yapcaklar sonra gelde anneni eşini rahatça gezdir bu ülkeyede adalet sisteminede yazıklar olsun
11 Yorumla
Soran1 yılYok yok sonradan tutuklandı sosyal medya tepkilerden sonra adalet yok işte ben hiç rahat değilim her an tetikteyim önce tedbir sonra tevekkül
Dikkat edelim kendimize ailemize
Gider babama söylerdim sadece 😃😃
Babam bir şey yapmasa yani öyle bir şey söz konusu bile değil diyelim ki yapmadı ben gider yaparım 😅😅
111 Yorumla
Soran1 yılHeheeh 😂sizin ülke sıkıntı merak ettim sizin ülkede taciz cezası ne sapıklara ne yapıyorlar 😂
Baban yapar güçlü adam 😂 senden de beklenir anasını satiym 😅
Soran1 yılVay anasını ne baba varmış seni kaçırmak sıkıntı 😂Allah gönlüne göre versin 😅 Tırstım filan 😂😂
Soran1 yılİstemek ile olur mu 😅öyle de mi oluyor bende baban bulucak sandık 😅😂😅yurt dışına ithalat var mı yurt dışı oluyor mu 😅 Türkiye ye gelebiliyor musun getirilebilir misin 😅
Soran1 yılİşte 😂demek ki ülkeler arası evlilik olmuyor 😂😅😂sana giriş yasağı qoyanin ben 😅😂😅
Oramamomaburamakooo 😅
youtube.com/shorts/c5VuH7cJNh0?si=4PE-rGmZIiTJ6Vtl
İzle izle djdjr
Soran1 yılKomik bir video japon uçağı düşmüş 😂
Soran1 yılKssjsjjs
1 yılCinsel saldırı suçundan 4 kayıtları var ve buna rağmen bu zamana kadar dışarıda serbestçe dolaştılar öyle mi? Bunların içeride yatması için illa birinin ölmesi mi gerekiyor ya bu ne böyle
11 Yorumla
Soran1 yılNice nice dosyaları olanlar serbest maalesef ülkemiz berbat bir durumda
Birileri ölüyor sürekli cezalar caydırıcı değil maalesef
Nice haberler görüyorum şok oluyorum
u 1 yılŞimdi bunları dovsen öldürsen ülke seni idama götürür buda var bu adamlar nasıl dışarda onu sormak lazım
110 Yorumla
Soran1 yılValla abi şey duymuştum linç edince kim vurdu ya gitmiyor mu 😅
Kadın şikayetçi olmamış ama sonra sosyal medya tepki üstüne yakalama kararı çıkarıldi- 1 yıl
Yani düşün kadın neden şikayetçi olmuyor oda muamma
Soran1 yılAbi korkmuştur doğal olarak diye düşünüyorum korkar kadınlar hassas narin daha kötüsünden korkmuştur
- 1 yıl
Valla korkarsa bunlara avantaj olur korkmasinlar tabi şu kanunlarda artık bir idam çıksın elin zibidisi sabikalisi disardi idamı bırak adamlar hapis yatmıyor
Soran1 yılÇıkmaz abi bizim ülkede nasıl çıksın abi bu arada spora başlamaya karar verdim bugün 10 kg almak istiyorum 😅bir kardeşim var küçüklüğünü bildiğim o ilgileniyor onu görüp sormuştum kilo almak için 😅 başlayacağım yakında üç vakte maksimum bir aya
- 1 yıl
Protein agilikli beslenceksin biliyosun
Soran1 yılValla abi henüz bilmiyorum, anlamıyorum, salona yazılcam 🫡 Yazılınca sana da yazarım abi
- 1 yıl
Tamam yazıl bana haber ver vücut kütle kazandıkça kg hacmin artar zaten
Soran1 yılTamamdır abim 🫡 Sağolasın hayırlısı bakalım
- 1 yıl
Ne demek kardeşim ☺️
Herkes evlenip çocuk yapmamalı, sonuç ortada yapıp yapıp sokağa salıyorlar. Edep nedir, terbiye nedir öğreten yok yazık.
11 Yorumla
Soran1 yılKatılıyorum çok güzel düşünüyorsun ki her zaman derim sağlıklı her insan çocuk sahibi olabilir ama her erkek baba her kadın anne olamaz
Hiçbir baba çocuğuna güzel ahlaktan daha üstün bir hediye vermiş olamaz hadisi şerif
Topunun ve cezasız bırakanların canı cehenneme
1 yılPolisi ararım kaçarlarsa şansları yok hafızam kuvvetlidir ama benden dayak yerler sevmem şiddeti ama mecbur bırakıyorlar bu tipler
11 Yorumla
Soran1 yılVay anasını dövüşçü filan mısın? Karate kickbox benimde hafızam çok pis kuvvetli ben saldırırım ama ben erkeğim kadının saldırması tehlikeli dövüşçü değilse
Gündem konusunda 1,6b cevap paylaştı. ceza almıyorlar ki bir idam olsaydı bunlar bu cesareti bulamazdi. düzgün bir ceza sistemi yok maalesef çok olaylar oluyor
11 Yorumla
Soran1 yılCeza almadıkları için böyle rahatlar zaten lanet olası pislikler adelet olsa insan azıcık korkar dikkat eder caydırıcı olur yani
Ceza vermeyen sistemin de canı cehenneme
Gizli Üye(18-24)1 yılKız başta çok sakin sanki korktuğu için mi acaba ya da daha önceden tanıyor mu belalı sevgilisi falan olabilir? Ama ne olursa olsun hiç bir şey bu durumu normalleştiremez bunlar da serbestse biz mahvolmuşuz
13 Yorumla
Soran1 yılSapiklarin dört suç kaydı varmış. Kim korkmaz ki?
Belalısı sevgilisi olması hiçbir şeyi değiştirmez
Taciz tacizdir
Tepkiler üzerine yakalama kararı çıkmış
Ama çok saçma yani
Cevap sahibi1 yılBen de onu demişim zaten “ne olursa olsun” . Ama çözümü basit bence 5 6 tane yiğidin ortasına atsınlar haşlasınlar aralarında enfes çözüm
Soran1 yılBende linç etmeyi seviyorum kesinlikle linç etmek lazım zaten semtimizde sağda solda çok linç oldu bizimkiler saldırmak için bahane arıyor
Eskiden hep hayal ederdim kızın birini kurtarayım bana aşık olur filan 😅çok kurtardım ama abla dediklerimdi ya da abi diyenler 😅
1 yılYaziklar olsun kameraların olduğu yerde bile sonuç buysa durum çok kötü
11 Yorumla
Soran1 yılDemi ya her yerde sivil ekipler var bekçiler var polisler var bilmeyenler var ama olana bak
Millet kafede oturup kıçını kaldırıp bakmıyor bile sokaktan geçenler olmasa
Yahu kafayı yersin bu ülkede içeri alınmaları için daha ne yapmaları lazım?
11 Yorumla
Soran1 yılYedik valla kafayı lanet olası pislikler kahrolasıcalar adaleti oyuncak ettiler oyun hamuru gibi adaletin a sı yok
Direk dalardım aralarına ama nasıl serbest bırakıyorlar arkadaş ben anlamıyorum hangi kafayla
13 Yorumla
Soran1 yılEyvAllah bande aynı şekilde kız şikayetçi olmamış ama sosyal medya tepkisi üstüne yakalama kararı çıkarılmış yakalandı mı bilmiyorum şu an
Soran1 yılKesinlikle zaten dört suç kaydı varmış valla kim olsa korkardı
1 yılBu nasıl bir şey ya. Nasıl serbest bırakılır bunlar.
11 Yorumla
Soran1 yılKız şikayetçi olmamış ama sonra sosyal medya tepki gösterenler olunca yakalama kararı çıkarıldı
Bozuk düzen sistem adaleti oyuncak ettiler ehli yok keyfi atamalar
1 yılAllah belalarını versin bunların. Sorsan en adam bunlar 🙄
15 Yorumla
Soran1 yılAmin amin inşaAllah hepsinin canı cehenneme lanet olası pislikler kahrolasıcalar güt laleleri şirrefsiz küpekler
Ama bunlara müsade edenler de aynı
Cezasını vermeyenler de aynı
Hepsinin canı cehenneme
Onlara adam diyen insan olamaz- 1 yıl
Haklısın dünyada adaletin zerresi kalmamış. Üzüldüm o kıza ve daha nicelerine. Öldürülmediği için bile şanslı aslında. Ben taciz edenden çok yanında duruna takıldım hiç umursamadı arkadaşının yaptığını🫠
Soran1 yılBende üzülüyorum. Denk gelse de parçalasam diyorum linç etsem filan..
Vurmadilar ki dövmediler ona da sinir oldum ben zaten içeri girse içerde cezasını verirler onların
Sapığın arkadaşı da sapık olur
İyinin arkadaşı iyi kötünün kötü olur diye düşünüyorum ben
İyinin kötü ile ne işi olur arkadaşım pek yok o yüzden gençler çocuklar ileyim daha çok ben
Sinemaa izler gibi izliyor pislik hemen ilerde kafede oturanlar da izliyor- 1 yıl
Evt diyecek çok şey varda sözün bittiği yerdeyiz. Ülkenin durumu vahim. Ne hakim ne savcı bir işe yarıyor. İyi insan bulmak hoşuma gitti memnuniyet duydum. İyi günler🎀🎀
Soran1 yılmaalesef, inşaAllah önümüzdeki seçimlerde daha iyi yerlere gelir. Tek umudum o...
Benimde bende bende 😅
Şaşırdım yaşına göre çok olgunsun maşaAllah sana 🌸
Mutlu akşamlar diliyorum 🌸 Hoşçakal
Gizli Üye(25-29)1 yılTek çare bireysel silahlanma. Adalet yok çünkü. Kızın bıçağı falan olsa belki o an bi umut kendini korurdu
15 Yorumla
Soran1 yılKatılıyorum da silah sıkıntı biber gazı iyi olur gibi sanki
Cevap sahibi1 yılYani artık ne olursa 😃
Soran1 yılSilah tehlikeli ama Allah korusun ben çok düşündüm
Mesela silahım olsa olay çıksa ne olur ne olmaz şeytan var şeytan şeytandan daha kötü insanlar var
Cevap sahibi1 yılBu olayda karşı taraf zaten kizi tecavüz edip bir köşeye atacaktı çevredekiler müdahale etmese. yani daha kötü bişey olamaz
Soran1 yılO konuda haklısın bak ben geniş düşündüm de o yani bu konuda haklısın yüzde yüz
Gizli Üye(25-29)1 yılÜzgünüm ama sokakta böyle bir olay görsem asla yanaşmam sadece polisi ararım o kadar gidersem aynı şekilde beni de taciz ederler
11 Yorumla
Soran1 yılÇok güzel düşünüyorsun normaldir. Önce tedbir sonra tevekkül. Dikkat etmelisin biber gazı tavsiye ediyorum genelde dikkatli olmalı her daim.
Allah korusun murfy yasası kötü kötüyü çeker hep iyi düşünelim iyi şeyler dileyelim
Polisi aramak kafi 🌸
1 yılKarşı taraf şikayetçi olmasa bile bu adam bunu 3 kere 4 kere yapmış yine yapar da niye şikayete gerek duyuluyor ki bu topluma zarar veren bi durum artık
13 Yorumla
Soran1 yılAdalet yok sistem yok bozuk düzen bozuk sistem maalesef
Halkın vatandaşın çoğu suçlu çünkü onlar seçti
Bende anlamıyorum valla kendi yakınlarına olsa ya da o kız zengin güçlü aile kızı olsa onu toz ederlerdi- 1 yıl
00.40 da adam silah çıkarcak sandım
Soran1 yılÇok dikkatlisin bende ilkten öyle sandım çok şükür öyle değildir 🌸
Gizli Üye(36-45)1 yılKız şikayetçi olmadığı için bırakılmış görüntüler çıkınca tekrardan tutuklanmışlar
13 Yorumla
Soran1 yılEvet kız şikayeti olmadığı için tepkiler üzerine yakalama kararı çıkarıldı..
#SONDAKİKA Sosyal medyada 2 sapığın serbest bırakılmasına tepki gösterilmesi nedeniyle şahıslar hakkında yakalama kararı çıkarıldı.
Cevap sahibi1 yılmaalesef işte ne kadar tutuklu kalacaklar kim bilir tekrar sokaklara salacaklar kuduz it gibi.
Soran1 yılHer zaman olduğu gibi uzun yıllardır olduğu gibi maalesef Rabb'im yar ve yardımcımız olsun
Gizli Üye(30-35)1 yılUlan bunlar da mı serbest kalmış ya. Valla bu ülkede kimi hapse arıyorlar merak ediyorum.
15 Yorumla
Soran1 yılÖnce serbest kaldılar fakat 2 saat önce tepkiler yüzünden yakalama kararı çıkarıldı tansiyon düşürmek için
Cevap sahibi1 yılO adamlar gelmese kıza tecavüz edeceklerdi. Önce serbest bırakan adalet sistemini de yasaları da...
Soran1 yılAğzına sağlık aynı şekilde bende hepsinin gelmişini geçmişini soyunu sopunu filan
Kahrolasıcalar yok olasıcalar
Adelet olmadığı için herkes rahat pislik yapıyor adalet olsa korkarlar
Cevap sahibi1 yılBaklava çaldı diye çocuğun 9 yıl hapis yattığı ülkede hırsız, arsız, sapık, katil dışarıda fink atıyor. Dilerim acil bir düzene koyarlar şu hali.
Soran1 yılOrası da var bir dilim baklava ekmeğe hapis veren sistem var
Fakirlere adalet işte garibana adalet
Amin amin inşaAllah hiç öyle görünmüyor ya inşaAllah
1 yılAllah belalarını versin. Yolda yürürken korkar olduk bu pislikler yüzünden. Adalet, bizim ülkede sadece sözde olduğu için şaşırmadık
23 Yorumla
Soran1 yılAmin amin inşaAllah. Tam olarak öyle. Yıllardır diyorum mülk adaletin temeli hiç görmedim adaleti
Adalet sadece fakirlere güçsüz olanlara var lanet olası pislikler
Kadınlara biber gazı tavsiye ediyorum
Önce tedbir sonra tevekkül
Dikkatli olun her daim 🌸- 1 yıl
İnşallah yaşattıklarını yaşarlar iyi olmuş
Soran1 yılAmin amin inşaAllah kesinlikle içerde müdahale eder onlara
1 yılEtimle kemiğimle nefret ediyorum artık bu ülkeden Allah belalarını versin bu ülkede ne adalet var ne bisi iğrenç bir devirdeyiz
13 Yorumla
Soran1 yılAmin amin inşaAllah kesinlikle katılıyorum ahir zamanda yaşıyoruz ve nesilden nesile her şey daha da kötüye gidiyor iyiye giden hiçbir şey yok sevmiyorum hayatı ve yaşamayı
- 1 yıl
Bu kadar mülteci varken sonu yok bu olayların yani koca ülkede insan yok
Soran1 yılHâlâ geliyor patır patır geliyorlar vatandaşlık alanda çok
Gizli Üye(30-35)1 yılBu yaratıkların anne babasi neyle besliyor ne yedirip ne iciriyilar
12 Yorumla
Soran1 yılBöylesi çok böyle pislikler çok ailesi ile de alakası olduğunu düşünmüyorum
Çünkü ailesi iyi olupta kötü olanlar tanıdım bir sürü
Kötülük pislik bazılarına cazip geldi
Soran1 yılGeliyor
1 yılÜcretsiz 20 sene madende çalıştırırım.
11 Yorumla
Soran1 yılMantıklı bir ceza da yetersiz kısasa kısas olmalı
1 yılO şerefszlerin ağızlarına ııçardım.
11 Yorumla
Soran1 yılİnanıyorum yaparsın sen 😅
1 yılİzledim x de
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 