sinir oldum ya insanlar neden bilgilensin istemiyorlar..

sinir oldum ya insanlar neden bilgilensin istemiyorlar..

Aşağıdaki birkaç yoruma bakınca bile anlaşılıyor yayın yasağının sebebi. Dünyanın hiç bir ülkesinde patlamış insanların görüntüleri paylaşılmaz ama bizim ülkemizde bunu yapmak adeta marifetmiş gibi görüldüğü için yayın yasağı şart. Ve bu kadar bilgi kirliliği yapmak isteyen insan başka bir memlekette yoktur heralde.
Yahu boş işler, DNS var, VPN var, nereye neyi yasaklıyorsun. Anca hiçbir halttan anlamayan göbekli dayılara işler o yasak. Yeni nesil gençleri durdurabilir misin böyle yavaşlatmayla ;)
Cevap
9Cevap
Paylaşımı engellemek sanırım ama paylaşan yine paylaşır zaten.
Neyini anlamıyorsunuz? İnfial olmasın millet sokağa inmesin diye
Mahalle karıları dedikodu etsin diye terör amacına mı ulaşsın... ? Sen gidip bulaşıkları yıkasana.
Yasak için gösterdikleri cabayai önlem için göstergeler
Muhtemelen kamusal otorite sahiplarinin aleyhine paylasim yapilmamasi icin
Trajikomik bir eylem.. Olanların önüne geçemiyorlar ama halkın haberi olmasın diye seferberlik ilan ettiler..
Genelde yapılan sey bu degil mi?
evet ama doğruluğu tartışmak istiyorum
Herkes onu istiyor ama istemeyenler de var demek ki böyle bir yöntem uygulanıyor
O sırada Vpn'in ortama girişi xhdbrb
Türkiye ye hoş geldin 😇😇
Yaptıkları tamamen suç anayasa suçu.
Bilgi akışını kesmek amaç bu ama olmuyor
Bilmem vardır bir bildikleri
doğru karar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?