Atlas Çağlayan’la ilgili yaşananları görünce gerçekten üzüldüm… Küçücük bir çocuğun daha öldürülmesi içimizi acıtıyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu olay hakkında

Atlas Çağlayan’la ilgili yaşananları görünce gerçekten üzüldüm… Küçücük bir çocuğun daha öldürülmesi içimizi acıtıyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu olay hakkında

Gercekten yikildim bu olayi gorunce sen okadar bak buyut besle uykusuz kal ve cocugunu bitane yavsagin teki gelsin oldursun nerde adelet ben herseyin ailede basladigini dusunuyorum aileler cocuklarini yeterki onlara bulasmasin diye sokaga birakiyorlar aman evde yaramazlik yapmasin ne hali varsa gorsun o cocuklarda sokakta vicdansizlasiyor k4til oluyorlar
Gerçekten ailesi ne çekiyor şimdi kim bilir ayrıca haklısın suç ailede başlar, sokağa atıp duruyorlar. Gencecik çocuğun yaşamına son verdiler ya şaka gibi hirtlari bı güzel temizleseydiler sokaklardan
İçinin bu kadar yanmasını o kadar iyi anlıyorum ki… 💔 Atlas Çağlayan da, diğer isimler de sadece birer “olay” değil, yarım bırakılmış hayatlar… Çocukların, gençlerin şiddet yüzünden ölmesi normalleşmemeli artık.
Bence sorumluluk sadece bir kişide değil; önleyemeyen sistemde, yeterince caydırıcı olmayan mekanizmalarda, şiddeti besleyen kültürde.
Sen bu olaydan sonra en çok neyin değişmesi gerektiğini düşünüyorsun? 🕊️
Cevap
1Cevap
Çok üzücü bir olay, halâ etkisindeyim. Umarım katil zanlısı en ağır cezayı alır. Atlas kardeşimize tekrardan Allah'tan rahmet ailesine de sabırlar diliyorum.
İdam gelmeden durmaz bu cinayetler gözlerini korkutmak lazım idam ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?