
Dün akşam uggulanan deprem tatbikatı sizce nasıl geçti depreme hazırlıklımıyız

Dün akşam uggulanan deprem tatbikatı sizce nasıl geçti depreme hazırlıklımıyız
Ben annemle oturuyordum evde. Masanın altına girdim. Annem televizyon izlemeye devam etti. Ben annemi korudum yani, o da bana güvendi sağolsun. Milletçe birbirimize olan güvenimizi tazeledik. Deprem tatbikatı falan değildi olay, güven tatbikatıydı 🙂❤️
😂 😂 😂 Hiç bir b#k olmadı 😂
Cevap
2Cevap
Faydalı oldu bence
😂😂😂 bırak faydasını ne oldugunu bile anlayamadım ki
Baya başaralı ile Clash Royale oynarken göçüklerin altında kaldım.
Başaralıydı*
Ne var
Yo yani katılmadım.. Keyifli günler..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar