"Deprem gece saat 03.29'da meydana geldi. Manisa, Aydın ve Balıkesir başta olmak üzere çevre illerde de hissedildi. AFAD ve Kandilli Rasathanesi depremin büyüklüğünü 4.9 olarak duyurdu."


"Deprem gece saat 03.29'da meydana geldi. Manisa, Aydın ve Balıkesir başta olmak üzere çevre illerde de hissedildi. AFAD ve Kandilli Rasathanesi depremin büyüklüğünü 4.9 olarak duyurdu."


Köpeğim kapıma geldi, havlayıp uyandırdı... Bahçede biri mi var, biri kapıyı mı kurcaladı diye kalkarken tam büyük bir gürültü koptu art arda üç patlama sesi gibi, bir an sonra sarsıntı başladı... Kısa sürmesinin büyük bir felaketi önlediği kanısındayım. Deprem hem yüzeye çok yakındı, hem de merkez üssü direkt İzmir merkezin içindeydi... Peder bey ile valide hanımı aradım, hatta davet ettim... Dışarıya baktım millet arabalarına gelmiş battaniyeleriyle... Sabah erkek kalkmam gerekiyordu, yattım uydum...
Çok geçmiş olsun. Köpeklerin koku ve duyma eşiği bizden daha iyi. Geçmiş olsun tekrardan. Rabbim beterinden korusun. O anı yaşamak zor.
1999 depremlerine kadar Türkiye'nin bir deprem ülkesi olduğunu bilmiyorduk. Peki o günden bugüne ne değişti dersek hiçbir şey değişmedi. Deprem riskünün yüksek olduğu yerlerde devlet eliyle kentsel dönüşüm projeleri yapılmalıydı. Yapıldı mı? Hayır.
Allah kolaylık versin mağdurlarımıza. Ama bu kader değil ihlamin daniskasıdır.
Dikkat ettiyseniz güneş tutulmasının 1 veya 2 hafta sonrasında oldu, Yani 1999 depremide güneş tutulmasından sonra oldu. Uzmanlar ne kadar alakası yok desede bir iş var. Bu arada geçmiş olsun İzmir
Uykudan uyandırdı gerçekten çok kötüydü. Bir daha da uyku tutmadı zaten 2020 İzmir depreminde ölen insanlar aklıma geldi içim daha da yandı. Hiç hazırlıklı değiliz maalesef.
Geçmiş olsun.
Cevap
18Cevap
Geçmiş olsun İzmir.
Geçmiş olsun İzmirlilere... Bu gerçeğe alıştık artık, alışmalıyız. Daha yükseği de olacaktır bizim bölgemiz Marmara’da… Alışmalı bir o kadar hazırlıklı olmalıyız ki canlar yanmasın…
30 ekim depreminin üzerinden 2 koca yıl geçtiğini fark etmemi sağlayan deprem. Merkezde olmasamda
çok fena salladı, uykumdan uyandırdı beni. hisseden herkese geçmiş olsun.
Arkadaşım İzmir'de yaşıyor ve korkudan ağlamış. Gerçekten fena sarsılmışlar. Herkese geçmiş olsun. Hepimiz hazırlıklı olmalıyız aslında ama gel gör ki pek de değiliz.
Tüm İzmirlilere gecmis olsun. Allah beterinden saklasın.
Alınabilecek tüm önlemler insallah alınır.
Ülkece hiç biseye hazır değiliz. Hersey ya olduktan sonra iş işten geçtikten sonra değere biniyor önemseniyo ya da bir iki uyarı verince
Geçmiş olsun umarım geçen seneki gibi büyük bir deprem olmamıştır
Geçmiş olsun, bir an önce eski yapılar baştan yapılmalı depreme dayanıklı olacak şekilde.
Geçmiş olsun, Allah hepimizi korusun.. Hazır değiliz kesinlikle.. Keyifli günler..
Daha olacak depremler varmış bu beklenilen deprem değilmiş 17 tane fay varmış artık hangisi kırılırsa denize yakın olursa kötü olur.
Hala İzmir de yaşamak için heves edenlere şaşıyorum sürekli deprem olan uerde neden yaşamak ister bir insannn
Beni en çok kameralara takılan patlama sesleri şaşırttı. Depremde normalde böyle sesler çıkar mi bilemiyorum.
Tabiki ilk faylardan boşalan enerjinin sesi. Olma ihtimali var.
sence hazırlık mıyız bir gün milyonlarca insan ölücek bizde allah korusun geçmiş olsun diyicez yine show yapıcaz millet olarak
abi 4.9 buyuklugunde depremin bu kadar etkisi varsa deprem ulkesi olarak vay halimize. Cok hazirliksiziz cok.
Kardeşim zorla aşağı indirdiler baktım ölmüyoz sabah dersim var dedim vurdum kafayı yattım
Geçmiş olsun İzmir Manisa da ben hissetmedim allahtan
Uyku ile uyanıklık arasında fark ettim çok kötüydü. 2 kere üst üste oldu.
Çok kötü bir durum. Herkese geçmiş olsun. Aylar önce benim de başıma geldi.
Geçmiş olsun İzmir inşallah daha kötüsü yaşanmaz
Zerre hazırlığım yok. Depremi de hissetmedim. Umarım daha büyükleri yaşanmaz.
Ablam İzmir de yaşıyor gece. Mesaj atmıştı. Deprem oldu herkes sokağa döküldü demişti. 4.9 gibi değil de 7. Gibi oldunu tahmin etmisler
Birdaha olur mu acaba endişesi var bende
Neden oldu acaba
Geçmiş olsun çok zor bsey
geçmiş olsun
ismire selam çok geçmiş olsun
ne 4.9 u rahat 5.5 vardı baya salladı
abartıcak bişi yok
Abartmak değilde farkındalığı artırmak gayemiz. Böyle böyle artıyor hassasiyet.
hassasiyet artsa ne yapılar güvenli olmadıktan sonra napalım çadırda mı yaşayalım
Sanırım gergin uyanmışsın. Yeni yapılar yönetmeliğe uygun yapılıyor merak etmeyin. Sorun önce eski yapı stoğumuzda.
hâlâ deniz kumundan yapılan binalar var ki hem yapılan yerde sağlam değil
Ne yapalım bizde mi sallayalim
Geçmiş olsun İzmir
Oralarında çilesi bitmedi be
hazırlıksızız
Üzücü
Geçmişolsun
Geçmiş olsun İzmirrr
Çok geçmiş olsun 😔
Ejdjd
Hissetmedim
Hyr abj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?