- Basketbol, futbol.. vs birçok maçta bu tezahürat var.
Bence ortada açık bir gönderme var, sizin fikriniz nedir?

Evet, Akp'ye bir tepki tezahüratıdır.
Hayır, Akp'ye bir tepki değil.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence ortada açık bir gönderme var, sizin fikriniz nedir?

Kesinlikle öyle. Erdoğan karizmasına karşı bu zamanda birisini bulamayınca, en karizmayı ortaya koyuyorlar. Ha bu tezaruatı yapanların kaçı memleket için askere gitmiş, bir şeyler düzeltmiş, işini en iyi şekilde yapmış, korkmamış insandır bilemem. Hepsi öyle olmasada çoğu, orada kalabılıkla gaza geliyor ancak.
Çocuk nasıl oldu?
Balyoz kumpası ve Fenerbahçe'ye karşı yürütülen kumpas davasından sonra başlayan bir tepkidir.
En iyi görüş için teşekkürler
Gönderme var alenen.
Cevap
9Cevap
Atatürk düşmanlarına iyi bir tepki sadece
Evet, Atamın izindeyiz, Mustafa Kemalin askerleriyiz. Ne mutlu Fenerbahçeliyim🇺🇦💛💙
Kamal'in askerleriyiz diyenler... Kendilerine; "Kamal'in itlerisiniz" diyenlerle kucak kucağa bugünlerde... Bu absürtluk ve ucuzluk onlara yeter. AKP'nin xikinde bile değiller...
Onlar ranttan nemalanan üst kademe. Devletin, halkın kaynağını talan edenin Allah'ı da yalan ideolojisi de yalan.
Şimdi savaş çıksa hadi cepheye desen zengin olup imkanı olan kaçar gider fakir fukaranın çocuğu parası olmayan garibanlar savaşır kardeşim Mustafa Kemal’in askerleriniz anca lafta kalır yalansa yalan deyin ya
Bence boş bir tezahürat, her maçta her takımın yapması bana basit ve boş geliyor
29 Ekim gününe özel yapılmış bir şey bu insanlar tepkisini zaten sandıkta gösterecek.
AKP ye değil ama Kemal başkana uyarı bence. Çünkü bizim terör örgütü partisi ile yanyana gelmemiz en büyük acı içimizde.
Akepe terör örgütü dediği parti ile görüşüyor hem de meclis çatısı altında üstelik anayasa değişikliği için...
Evet bence öyle
Atatürk düşmanlarına iyi bir tepkidir.
Kim zker Mustafa Kemali hangi tatbikinin bugün karşılığı kalmış put olmuş sadece
Niye gönderme olsun ki
Alakasız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?