
Atsız Orkun dergisinde kökünden sarsmış Kemalist tabuları "Türkiye Cumhuriyeti 1950 yılında kurulmuştur" Öncesi neymiş peki: "Gayrimeşru ve müstabit bir diktatörlük zamanı"ymış Bir de şu "Diktatörlüğü yapan Halk Partisi, bilhassa onun ileri gelenleridir
“Türkiye Cumhuriyeti 1950 mayısında (Menderes dönemi) kurulmuştur. Ondan önceki 1923-1950 çağı gayrimeşru ve müstebit bir diktatörlük zamanıdır.”
Kaynak ;Nihal Atsız, “Kurucular Meclisi”, Orkun Dergisi, sayı 9. (1 Aralık 1950)
«Biz bu savaşta yenilirsek bunun en büyük
iki mesulü birinci ve ikinci Cumhurreisleridir.
Birincisi memlekete saçtığı ahlâksızlıkla, ikincisi korkaklığı ile buna sebebolacaklardır. Birincisi on beş yıl Cumhurreisliği ettiği halde
orduyu imhal etti. İnkılâp hastalığına uğramış bir çılgındı. Etrafına ahlâksız insanları
toplamış ve onların memleketi soymalarına
göz yummuştur. İkincisi on beş yıldan birincinin mesuliyetlerine tamamen iştirak ettiği için
suçludur. Ve İtalya'dan korkacak kadar
Korkan bir adamdır. Birincisi şuursuzdur.
İkincisi ahmaktır. İkincisinin de müşterek
vasfı hilekârlıklarıdır. Millet 'Meclisi diye
topladıkları satılmışlar meclisi ile kendi riyasetlerine meşru bir şekil vermek istemişlerdir. Fakat bunu dünyaya yutturuyoruz sanacak kadar gaflet göstermişlerdir. Ben pek
iyi bilirsin ki, Cumhuriyet Rejimi için en ufak
rahatımı bile feda etmem...
-M. Meclisi B : 62 3.3 . 1962 O : 2
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Atatürk'ün de her insan gibi hataları olmuştur, her fanide noksanlık vardır. O ona karşı, bu buna karşı bilmem, pekte bu tür konuları irdelemem.
Atatürk'ün en büyük hatası alfabeyi değiştirmesidir. Bir milletin dil kültürünü elinden almıştır ve eğitime büyük zararı olmuştur.
Osmanlı'dan gelme olduğumuz halde Osmanlı Devleti'nin arşivlerini okuyamıyoruz. Çok yazık.
kasıtlı bir surette harf inkılabının tatbik etmiştir Kemal
Kemalin inkilabı dayandırdığı husus ise dünya milletleri seviyesine erişmekmiş.
Hayır bu söylediği yalandır ve akla mugayirdir. Bir millet harfin değişmesiyle, zorla şapka taktırmakla, isviçreden kanun almakla terakki etmez.
Terakki Fenni ilimlerin ve teknolojik tekamülün tatbikiyle mümkündür
Peki o vakit M Kemal niçin harf inkılabı yapmıştır?
Cevabı gayet basittir, Türkleri geçmişinde ve İslam harfleriyle olan 1000 yıllık kültüren koparmaktır.
Bunu yapmakla adeta Kemal; Ben geldim benden evvel ne varsa reddediyorum ben sizin atanızım Atatürküm diyor
O 1000 yıllık maziyi reddetti şimdi de biz onu ve fikirlerini reddediyoruz
O mektubu duyduktan sonra böyle ruh hastalarının var olduğunu ve onları dinleyen başka ruh hastaları olduğunu bu sayede öğrenmiş olduk
m kemal sevmemek ruh hastalıgı mı
Oğluna yazdığı mektuptan bahsediyorum
lakin konu şimdi Atsızın m kemal ve cumhuriyet karşıtlıgı
Beni alakadar etmiyor o konular
bu konuya niçin yazıyorsun o vakit
Adamın ismini gördüm yazdım
anladım
Baya sarsmış kökünden nihal hanım.
Hanım mı?
İronimi yapıyorsun?
Han olarak mı hanım
bayan olarak mı hanım?
Nihal unisex isimdir
Neyini anlamadın nihal diye erkek adımı olur? Tanıdığım bütün nihaller kadın.
kardeş sen Nihal Atsızı tanımıyorsan ben sana ne diyim
Nihal ismini erkeklerde kullanır
Ailesi demek kız bekliyordu doğmadan kafa kağıdını çıkarttılarsa olabilir.
Başka kim var nihal diye erkek tanıdığın?
Türkçüler erkek çocuklarına veriyor
Demek ki öyle pek bi cacıkta değilmiş nihal ismi ni tanıtacak kadar.
kardeş kuyruk acın mı var sanane adamın isminden
Ya bırak hocam kız ismi işte, böyle isimmi olur. Değistirtseymiş ismini.
Hemen kuyruk acısına bağlıyorsunuz bu nasıl kafalar?
adam değiştirmemiş ben ne yapayım
neyse vesselam
Sence kudüsü fetheden selahattin eyyubi de şerefsizmiydi?
polemik yapma. Kadir Mısıroğlu konusu açmaya çalışıyorsun hiç münakaşa edecek vaktimde değilim
Üstadın kadar değildi bence, bir ingiliz kumandanı aslan yürekli richard kadar bile değildi. Selahattine saygı duymayarak serefsiz diyen adama üstad mı denir?
Sen bu adama üstad diyorsan nihal hanımda bu kafada biridir demekki.
Sence ben seninle münakaşaya girermiyim?
baya kuyruk acın var belli oldu istediğini düşün Kadir Bey hakkında beni baglamaz. Benim kavgam M Kemal ve onun fikirleriyle
Atsız ile Üstad sadece M Kemale olan nefretleri, Türk tarihi ve Osmanlı hayranlığı hususunda ortaktırlar bunun dışında dünya görüşleri benzemez
Testis geçiyorum olm neyini anlamıyorsun? Atsız denen kafatasçının kim olduğunuda biliyorum.
Baya kuyruk acın var derken ben sana psikanalitik bir açıklama yapayım, aynaya baktığında gorduğün ayna değildir surettir.
İçine dön bir sorgula benim kuyruk acım nerde diye.
sen bu ülkedeki inkılap yobazlıgından ve Kemalin faaliyetlerinin arka yüzünü görmediğin için delirmezsin normaldır.
Fes takmak istiyorum hayır şapka takacaksın
Şeriat ile idare edilmek istiyorum hayır İsviçre medeni kanunu
İslam harfi kullanmak istiyorum hayır latin alfabesi kullanacaksın ve daha niceleri
bu kadar baskıya bir adam delirmiyorsa onun kalbinin aklının taştan farkı kalmamıştır
sana hiç bir şey olmaz delirmezsin
Evvela Sultan Mahmud Han Müslümandır bir müslümana müslüman değil demek imandan edebilir bu yazını kaldır kaldırdıktan sonra şu istigfarı oku
“Âmentü billâhi ve melâiketihî ve kütübihî ve rusülihî ve'l-yevmi'l-âhiri ve bi'l-kaderi hayrihî ve şerrihî mine'llāhi teâlâ; ve'l-ba'sü ba'de'l-mevti hakk eşhedü en lâ ilâhe illâllāh ve eşhedü enne Muhammeden abduhû ve resûlüh”
"Allah'a, meleklerine, kitaplarına, peygamberlerine, âhiret gününe, kadere, hayır ve şerrin Allah'tan olduğuna iman ettim. Ölümden sonra diriliş gerçektir. Allah'tan başka ilâh olmadığına, HzMuhammed'in Onun kulu ve elçisi olduğuna şahadet ederim."
Ya Rabbi bilerek veya bilmeyerek küfre girmişsem tevbe ettim beni affet
tövbe estagfurullah
Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve resulühü
Sahitlik ederim ki Allah'tan baska ilâh yoktur ve yine sahitlik ederim ki Hz Muhammed O'nun kulu ve rasûlüdür.
kınaman ve hakkımda ne düşündügün zerre beni baglamaz
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!