yakın illerde olan varsa geçmiş olsun :(
#DEPREM
— Kandilli Rasathanesi (@Kandilli_info) October 31, 2022
KAVAKLIDERE-PUTURGE (MALATYA) https://t.co/3wikaHWFvW
31.10.2022, 21:34:24 TSİ
Büyüklük: 4.0
Derinlik: 5.0 km#Kandilli

yakın illerde olan varsa geçmiş olsun :(
#DEPREM
— Kandilli Rasathanesi (@Kandilli_info) October 31, 2022
KAVAKLIDERE-PUTURGE (MALATYA) https://t.co/3wikaHWFvW
31.10.2022, 21:34:24 TSİ
Büyüklük: 4.0
Derinlik: 5.0 km#Kandilli

Ben hissettim tamda film izlerken oldu filmi durdurdum kulaklığı çıkardım biraz bekledim kulaklığı takıp izlemeye devam ettim bu hiç bir şey 6.8 depremi gördük 1 buçuk yıl kadar deprem oldu eski korkum kalmadı artık eskiden olsa dışarı fırlardım
Cevap
27Cevap
Geçmiş olsun.
Ge geçmiş olsun sanki birimi ölçek 4 büyüklüğündeki deremden
hissetmedim ama hisseden herkese geçmiş olsun umarım kimse can veya mal kaybı yaşamamıştır
Eskişehirli olduğum için ben hissetmedim hissedenlere çok geçmiş olsun umarım ölen yoktur.
Nedense depreme tepki vermiyorum hiç. Öyle oturuyorum yerimde ne dışarı çıkarım ne adım atarım.
Biz hissetmedik bu defa
geçen hissetmiştik malatyadaki depremi
Öncelikle geçmiş olsun diyorum ben hissetmedim Amasya da Yaşıyorum ben
Evet hissettim hafiften
Teşekkür ederim saol tam sigara içiyordum dedim ben titredim herhalde meğer devrem olmuş 😊
@mihribann
Sen Malatya lımısın
Yoo hissetmedim az önce Elazığdan geldim 🥺
Malatyadayım gram hissetmedim 😂
Uykun derinmiydi senin
Elazığda yaşıyorum hissetmedim
İns bir can kaybi yoktur
Hissetmedim hiç çok uzakta sayılmaz ama hissetmedik
Malatyadakilere geçmiş olsun.
Uykuma denk gelmiş 😂😂
Geçmiş olsun Malatya 🙏😔
Malatyadan hissetmedim
yakınında değildim ama geçmiş olsun
Her malatyaya gelince deprem. oluyor
Malatya'da yaşıyorum 2 gün önce de oldu
Şu an olan daha şiddetliydi ki zaten Malatya'dan geçen 3 tane fay hattı var 😂 bir tanesi de kendisinin...
Yani diyeceğim o ki pamuk ipliğine bağlıyız😂
Hissettim
Olmuş ama hissetmedik
Hayır hissetmedim
Geçmiş olsun
Malatya geçmiş olsun.
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Hissetmedim
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun…
Geçmiş olsun Malatya
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Evet hissettik
Geçmiş olsun
geçmiş olsun
Geçmiş olsun can kaybı yoktur inşallah🙏🙏
Geçmiş olsun malatya
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
@nurrcerenn
Geçmiş olsun. Yakından hisseden herkese. @nurrcerenn
Geçmiş olsun
Yok.
Geçmiş olsunn
geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?