Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim @elifkaymaazz.
Türkiye'nin en büyük problemi de bu zannedersem...
Özgürlüğün olmadığı yerde güvenliğin tam olması pek de bir şey ifade etmiyor bence
Õzgur olsam kafi gerisin bn hallederim...
Tesekkurler e. i. g icin 🤝🏻☺️
Estağfurullah
Cevap
1Cevap
Özgürlük benim
Hmm bilmediğim yerden geldi bu soru
Ozgurluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar