Belki ikimiz de suçluyuz, ama neden tüm suç bir kişiye yükleniyor?

Belki ikimiz de suçluyuz, ama neden tüm suç bir kişiye yükleniyor?

Özgürlükler de Sınırlar da oransız uygulandığında toplumun çöküşü önlenemez. Her şey dengedir ve denge yoksa o şey ya da varlık yok olmaya ya da ölmeye mahkumdur. Dünya şartları, insanın doğası ve hayat kolay bir yer deģildir. Ölüm ve yok oluş herkes ve her şey için hatta ideolojiler için bile gelmektedir. Beyinleri aynı kalıba sokmak imkansızdır. İyilik gibi kötülükte tamamen yok edilemez ve kimse kaostan kaçamaz. Eşitlik ve denge önemlidir ama sorun bunların her yerde ve herkes de aynı olmaması. Var olan ideolojiler ve kültürel sıfırlasanız dahi insan temelinde vahşilik vardır içsel kodları vardır ve mutlak surette farklılık ve üstünlük ile güç istenci olacaktır. Teknoloji ve gen değişimleri yani üst insan modelini insanlara empoze ederseniz de ortada insan ve duygular kalmaz ya da yüzeyselleşir bir nevi robotlaşırız ve gelişim duraksar her şey ile doyurulan insan bu sefer bu aynılık ve sıradan veya iyilik halini kabule etmeyecktir. Çünkü kaosun heyecanına tekrar farklı güç kontrolüne yönelecektir. Doģa ana bile kaos ile yoğrulur kötü iğrenç gelsede bu alemin parçasıdır. Çark döner aynı güneş ve ay gibi. Günümüz siyasi ideolojisini sorgularsanız sebebin dengesizlik olduğunu görebilirisiniz... Denge yoksa varlık eģim ile oraya doğru birikir ve patlar. Tekrar sıfırlanır.
Yönetim şekli ne olursa olsun yönetenin şekli bozuk olunca yönetimde de çatlaklar oluyor. Bireyin özgürlüğüm dediği bu çatlaklar, başkasının yaşam alanını gasp ediyo. Önce onlar onarılmalı. Sonra bir düzen kurulmalı. Yobazlıktan yozlaşmaya doğru çatlıyoruz.
Yamal reis ciddi sorulara geçmiş. Sonunda dizilerden başını kaldırabildin. 👏🏻
Toplumun düzeni bireyin yaşamını etkiler Yamalcığım. Kişiliğin yapısını anne karnı, aile, sosyal çevre, yaşanılan olaylar, toplumun yapısı etkileyebilir. Hatta toplum, kişisel özgürlükleri bile etkileyebilir.
Toplum önemlidir Yamoş.
Sağ ol. 🌟
😊😊😊
Özgürlük aşırı derecede var o sebeple toplumsal düzeni sağlamak için gerekli kısıtlamalar önem arz ediyor
Rica ederim
Cevap
9Cevap
özgürlükler önemlidir.
Gelişmek için önce hataları fark etmek lazım. Nerede yanlış yaptığını, bu sorunlara sebebiyet veren şeyi tespit edemediği sürece hiçbir şey gelişemez. İnsan istediği kadar kendini kısıtlasın, özgürlüklerinden vazgeçsin. Hatasını anlayamadığı sürece ve düzeltmek için çabalamadığı sürece asla bir değişiklik olmaz.
Bireylerin eğitilmesi kökeni oluşturur. Bir toplumu eğitmek istiyorsanız önce kadınlardan başlayın, çünkü gelecek nesilleri onlar yetiştirecek şeklinde bir söz hatırlıyorum.
Kısıtlamalar olmazsa suç oranları artar. Özgürlükte olmalı tabii ki ama bir yere kadar.
Özgür değil miyiz zaten la bu animecilerin kafası da hep yarım çalışıyor
😂😂
Dubai çikolatası göndersene 🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣tam olarak soru ile ne ilgisi var
Kısıtlamalara daha çok önem veriliyor bea..
Bence belirli kısıtlamalar bı düzen gerekiyor
Bireysel özgürlük toplum düzenini bozar.
Çünkü sorgulama alanları çok dar
Özgürlük benim karakterimdir
Hangi anime bu
Bilmiyorum
Her ikiside önemli
Kişisel özgürlükler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?