Yaklaşık 6 aydır akciğer kanseri tedavisi gören oyuncu ve sunucu Billur Kalkavan, 59 yaşında hayata veda etti. Sanat dünyasında da kanser yüzünden yaprak dökümü devam ediyor. 😥
Üzücü bir olay, Allah rahmet eylesin.

Yaklaşık 6 aydır akciğer kanseri tedavisi gören oyuncu ve sunucu Billur Kalkavan, 59 yaşında hayata veda etti. Sanat dünyasında da kanser yüzünden yaprak dökümü devam ediyor. 😥
Üzücü bir olay, Allah rahmet eylesin.

Bir gün nüksedecek ve bende öylece gideceğim. Bu hayatın bir şakası ve bu şakaya maruz kalanlar gülüp eğleniyor. Çünkü çok şey alırken sadece yaşamın kıymetini öğretiyor sana. Mekanı cennet olsun🙏🏻
O kadar üzüldüm ki dün bir anda bu haberi görünce bildiklerini hislerini dile getirmekten çekinmeyen cesur dobra özü sözü bir donanımlı bilgi ve görgü dünyası deryalar kadar kültürlü aklı başında kararlı ve özgüvenli hanımefendi bir kadındı mekanı cennet olsun🙏🌹
Bu ülkede özellikle kadına dair ne varsa söylemeye cesareti olmayan herkesin sözlerine dileklerine tercüman olan bilinçli bir kadındı. Gerçekten üzücü. Kanser artık grip gibi insanlara uğruyor bu daha da üzücü.
Duyunca şok oldum. Durumu iyi sanıyordum. YouTube'da birkaç kez videosuna denk geldim de iyi duruyordu. Atlatıyor sandım. Ecel işte. Allah rahmet eylesin
Cevap
65Cevap
Allah günahlarını affetsin gadası. Ömrü boyunca ne yaptıysa iyi kötü hepsinin hesabını vereceği ahirete göç etti.
Üzüldüm gerçekten huzur içinde yatsın
annemin arkadaşıydı. birkaç kez mimarlık projelerini annem üstlenmişti. bende yer almıştım. 2 - 3 kez zaman geçirmiştim kendisiyle. benim için hanım değil, ablaydı. sigara kullanmadığını biliyorum. nasıl oldu ve yenildi anlamadık. Allah rahmet eylesin. mekanı Cennet olsun. 😓💔
Bugün bu haberi öğrenince çok üzüldüm sanki bir yakınımı kaybetmişim gibi. Çok seviyordum aykırılığını, yaşam enerjisini, sıradan bir kadın olmayışını ve duruşunu. Böyle deli dolu insanlar etrafına da hep güzel enerji yayıyor. Kansere yakalanalı bir kaç ay olmuştu daha atlatır diye düşünmüştüm. İyiye gidiyordu ama sağlık şakası olmuyor. Mekanı cennet olsun. 💕💕💕
Evet bizzat hislerime reecüme oldun sanki seviyordum bu kadını çok mantıklı ve analştik bir düşünce tarzı vardı her cümlesiyle özdeşleşiyordum ruhu şad olsun inşallah
Ben Bu kanser Durumundan İyice Şüpheleniyorum Çernobil Bilirsiniz 26 Nisan 1986 Gecesi saat 01:23 de 4 numara Reaktör de kazara patlama meydana gelmişti Haliyle Etrafa Radyoaktif Radyasyon Yayıldı Konunun bununla ne ilgisi var Diyenleriniz olacak biliyorum 3 4 Nisan da Radyasyon Türkiye ye kadar gelmişti Karadeniz Marmara kanserler Çoğaldı Radyasyon gelince demek istediğim Onun etkisinden mi bu kanserler devam ediyor Billur hanıma Allah rahmet eylesin yakınlarına sabır diliyorum
26 nisanda patlama olmuş ama 22 gün önceden yani 3-4 nisanda radyasyon türkiyeye gelmiş ilginç...
way be
delikanli bir hatundu
20li yaslarimdayken tanismistik hem guzel hem aykiri bir kadindi
allah rahmet eylesin
Hiçbir zaman büyük bir sanatçı olmadı hatta sanatçı olmadı, medyada popüler bir ünlü olmanın dışında bişey olmadı. Allah rahmet eylesin
Ben bu ismi ilk kez burada duydum. Hiç dizi film ya da ekranda başka şekil görmedim. Neyse Allah rahmet eylesin demek düşer bize. Mekanı ne olur bilemem
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun çok sevdiğim saygı duyduğum bir oyuncuydu. Neşeli guleryuzlu bir insandı. Geçen yılda annesi vefat etmişti. Tüm sevenlerinin başı sağolsun
Çok sevmezdim ama nedense üzüldüm.. Gençti ve hayat doluydu. Çok kısa bir sürede gitti. Bu bende hüzne sebep oldu
Ortam içki sigara bunlar yaşamı bitiren olaylar maalesef ki toplum bataklığa gidiyor her gün kanserden ölenlerin sayısı artacaktır da
Çok üzüldüm ya. Az kaşar değildi kendisi. Eski kaşarlığın hakkını verenlerdendi. Mekanı cennet olsun.
Ne biçim konuşuyorsun ölmüş insanın arkasından?
@cileksarisi ölmüş olabilir doğruya doğru ki kendisini de çok severdim.
Sevdiğin insanın arkasından böyle mi konuşuyorsun yazıklar olsun! Umarım sen de yaptığının aynısını yaşarsın
Kansere yakalandığını öğrendiğimde bile çok şaşırmıştım, ölmesine daha da çok şaşırdım. Gençlerden bile gençti.
P*rno izliyorum demişti kimseden çekinmeden. Tabularını yıkmış bir kadındı. İnsanlardan çekinmeyen korkusuz biriydi bence. Mekanı cennet olsun
Kendini tam olarak tanımam ama bu topluma bence faydası olan insanlardan biri oldu.
Allah rahmet eylesin.
Öldüğünü duyunca çok şaşırdım. Bildiğim kadarıyla iyiye gidiyordu ama mantara bağlı enfeksiyondan kalbi durmuş. Allah rahmet eğlesin.
rabbim ailesine sabır versin ama sanki ölüme gönderiliyor insanlar kematorapi alarak bunu da göz göre yapmamak lazım değil mi
Bağdat caddesinde ve caddebostan da kendisini çok sık görürdüm. Kedi ve köpekleri beslerdi. Allah rahmet eylesin 🙏
Kanserden ölenlere içim acıyor. Tedavisi okadar basitki halbuki. Tıp sektörünün en büyük dolandırıcılığı kanser tedavisi
@lucedisophia basit. Mantarları araştır. Kanser mantarlaşmadır. Mantarların sevdiği şeylerden uzak durursan, sevmediği ortam yaratırsan kanserde olmazsın, olan kanserde iyileşir. Şeker severler, alkali ortam sevmezler. Ph yüksek su, limon, soda kan ph'şını yükseltir. İçecek olarak bol tercih edilmeli. Ekmek ve şekerden, asitli içeceklerden (yüksek şekerli olurlar) uzak durulmalı. Şarküteri ürünlerinden (fermantasyonu mantarlasma ile olur onların) uzak duracaksın. Yüzde yüz dikkat etmene gerek yok. Bunlara ekseriyetle dikkat edersen kanser olmazsın. Olmuşsan daha çok dikkat ve birazda harici yardımlar ile, gümüş suyu gibi, iyileşilir. Yaygın ve ölümcül rahatsızlık olduğu için hastalık teşhisini yalnış yapıp büyük para vurgunları yapıyorlar. Doğru teşhis, doğru tedavi
@SeyidPak Bunların beyni yıkanmış ezber eğitimle. Tıp fakültelerinin derslerinin Rockerfeller tarafından hazırlandığını bilmiyorlar..
evet kanser tedavisi oldukça basit ama ilk önce rabbimin izin vermesi gerekiyor size iki sonuç paylaşıcam kanserli hücrelerin sonucu bildiğim bir şey var ve kanserli hücreleri öldürüyor yararlı hücrelere asla dokunmuyor insanlar kemoterapi alarak ölüme sürükleniyor
resimleri paylaştım
https://www.hizliresim.com/cfctr8o bu resimde siyah noktalar vücudu saran kanser hücreleri
bu resimde tamamen yok olduğunun resmi azar kullanımda 2 3 haftalık sonuç
https://www.hizliresim.com/mkqyfk3 bunun gibi yüzlercesi var
@ruletci03 Tedavi yönteminiz?
@ruletci03 bir şey önermedinki?
@ruletci03 rapor görmeden yazamıyor musunki?
@ruletci03 benimle aynı şeyi diyorsun aslında. Eminim o su ph'ı yüksek alkali bir sudur
@ruletci03 Hiçte değil.
Allah rahmet eylesin.
Neyin savascisi neyi kaçırdım ben?
@barbied bizim insanlarımız insanlar öldükten sonra insanları yüceltmeye bayılırlar yani şu an merak ettim ne savaşçılığı
Kanser’in tedavi surecine dayanmak uzun ve acili bir surec olabilir. Ozellikle Binnur hanimin ki, yani akciger kanseri, agresifligiyle bilinir, yani o surece dayanmak icin kullanilan kelimeler genelde savas altanlamlarini barindirir.
Dediğim gibi tekrardan Allah rahmet eylesin ama ne kadar tanıyorsunda binnur hanım oldu la ben bu kadının varligini bugün haberlerde görene kadardı kimse kadının varlığından haberdar değil bugun binnur hanım oldu bak sen şu işe bizim toplum gerçekten inanılmaz ya
Valla Ben taniyorum
Hatta bizzat karsilasmisligim da var, kaldi ki hanim cok onemli bir lakap degildir ki, soyadini yazmakla ugrasmamak icin yazmistim herhangi bir saygi bildirmek ixin degil. Afedersin senin tavrin kime neye pardon?
Benim tavırlı olduğum bir şey yok açıkçası bana ikiyüzlülük geliyor böyle şeyler normal hayattayken bir kere gormedim ama öldükten sonra savaşçı falan yapmayın yani ya ikiyüzlülük bu karşılaşmışligim var ne olabilir yani karşılaşmışsan dizi filmde oynamayimi teklif etti sana
Yahu kanser hastasi hayatinda hic gormedin duymadin mi? Kanserden annem oldugundendir belki, kanserle savasmak bu hastalik soz konusu edildiginde kullanilan bir terimdir, neyin ikiyuzlulugunden bahsediyorsun? Nedir soylenmesi gereken? Cehaletinin hangi akardan yol verecegini merakla bekliyorum, hadi yasin kanser hastasina denk gelmene mani, ne guzel, etrafinda da da kanserla savasan olmadi? Gazetelerde de bu sekilde haber edilir, yine soruyorum atarin neye senin?
Şu an da acıma duygusunu ön plana atiyorsun dostum senin annen içinde üzüldüm bu kadın içinde Allah gani gani rahmet eylesin çok kötü bir durum kanserden aileni kaybetmek bunu sadece senin içinde demiyorum ama her ölen nedense savaşçı oluyor bunu anlamış değilim yasarken kıymeti bilinmeyenler öldükten sonra kıymeti biliniyor hemen insanlara cehalet süsü vereceğine cahil diyeceğine yargılama yap biraz neden diye hemen acitasyona bağlama yaşım da 27 ve etrafimda kanserden ölenler oldu senin ki gibi çok yakından değil Allah göstermesin ne sana ne bana. Ben merhumenin gazetede yayinlandigini görmedim magazin haberinde gördüm burdada görünce ne savaşçıli var diye merak ettim sizde tanimadiginiz için boş yapiyorsunuz işte tipik öldükten sonra degerlenen misali yani savaşçı diyince acaba topluma bir şey mi kazandırmış diye gerçekten merak ettim öğrenmek istedim ama direk duygusala bağladiniz atarım da yok bu arada sen o atarinin dozunu alçalt birde insan gibi konuşalım.
O gün yazmadım ortam gergin biz ne konuşuyoruz sen ne anlatıyosun dersiniz diye
Şimdiye siniriniz geçmiştir sadece söylemek istedim çok medeni bi şekilde tartıştınız asla küfür yoktu merakla okudum iki düzgün erkek ve harika savunmalardı
Hiç kültürsüz bi şey yoktu hemen küfürler uçuşmadı çok şaşırdım, gerçekten münazara gibiydi tebrik ederim ikinizi böyle akıllı insanlar görünce mutlu oluyorum umutlanıyorum teşekkür ederim
@barbied
Keşke arkadaşta biraz sakin kalabilseydi yani cahil falan demek yerine ama olsun sıkıntı değil 😁 @barbied
Tanımıyorum kendisini. Ama sonuçta hergun birileri ölüyor. Ünlü olması onu daha önemli yapmaz.
Bu kadını ne zaman görsem canlı yayında köpeğin tacizine uğradığı aklıma geliyor
Sevenlerini birer Fatiha okumaya davet ediyorum yapılabilecek en hayırlı eylem bu artık.
Allah rahmet eylesin. Ölüm herkese geliyor. Tıpkı anneme babama geldiği gibi.
Allah düşmanıma böyle bir hastalık vermesin. Allah rahmet eylesin
Anaaaa röportajlarını izlerdim
Allah rahmet eylesin
uzuldum yazik olmus genc daha maalesef kanserden annemi de kaybettim 46 yasinda
Benim annemde hasta olduğu için etkilendim ve cok üzüldüm. Mekanı cennet olsun .
Hasta olduğunu bile duymamıştım :( mekanı cennet olsun çok renkli ve hayat dolu bi kadındı.
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun üzüldüm. ☹️
Allah rahmet eylesin kanser çok kötü bir virüs. Heleki akciğer kanseri. Baya mücadele etmiş
Allah rahmet eylesin neşeli hayat dolu güzel kadındı
Erkek gibi mert bir kadindi. Allah rahmet etsin
Kendisine bir hayranlığım olmadı dizi, film, skeçlerden görürdüm ama hali hazırda kemoterapi tedavisi gören biri olarak ciddi üzdü bu haber beni. Ruhu şad olsun
Allah rahmet eylesin.🤲 Şimdi öğrendim bende.
bu saçma tıbba itibar edip kemoterapi alırsa hayatını kaybeder tabi.
Üzüldüm Allah rahmet eylesin. Sevenlerine yakınrı başı sağ olsun
Allah rahmet eylesin. Sevenlerinin başı sağolsun.
Aaa hani geçen video paylaştı iyiyim dedi iyilestigini saniyodum ben😔
Bnde burc videolari dimi:(
😥😥😥
Evet,😞 şaşırdım durumu iyiye gidiyordu
Allah rahmet eylesin üzuldum..
Iyi biriydi
Nurlar icinde uyusun...
Şaşırdım, Allah günahlarını affetsin.
Allah taksiratını affetsin
Kalkavan ailesini sevmem. İnsanlari oldurup para gucuyle ceza almadilar daha once
Söyleriz. Kendisini hep iyi hatırlayacağız.
:(( çok çok üzüldüm çok iyi bir kadındı
Allah rahmet eylesin. O da bir insandı sonuçta.
Allah Ramet Eylesin mekanı cennet olsun
Allah rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin..
Ama ben şu an çok üzüldüm ya.
Bana ne her gün binlerce kişi ölüyor
aynen her fani ölümü tadacak ama kimisi anasiyla kimisi anısıyla anilacak dualar eşliginde yani sen ananla mi anilmak istersin anınla dualarla ugurlanmakmi yanlis dusunce benim kadar ölen insan gormemissindir emin ol
l fime bayan
Hayır Kadını sevmiyorum
Sevmiyorsan bile bir baş sağlığı dilersin
Şimdi öğrendim ve çok üzüldüm 😔
Eneeee öldümü o Allah rahmet eylesin
Cok uzuldum Allah rahmet eylesin..
Rahmetlinin sohbetini çok severdim..
Allah rahmet eylesin...
Mekanı cennet olsun… 🙏🏻
Yaa 😔 Allah rahmet eylesin 🙏🏻
Zaten kim ölse ayni seyi yapiyorsunuz:) buyuk savasciymis aynen
Şükür aynı fikirde olduğum biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?