Nedeni henüz belli değilmiş. Aramızda yakında olanlar var mı :( Çok geçmiş olsun.
— mustafa (@fbimustafayedek) October 9, 2022
Nedeni henüz belli değilmiş. Aramızda yakında olanlar var mı :( Çok geçmiş olsun.
— mustafa (@fbimustafayedek) October 9, 2022
Can kaybı yoktur inşallah, kundak mı acaba? Bu kadar mülteci çöplüğü olursa ülke ne bekliyoruz...
Cevap
21Cevap
Geçmiş olsun baya kötü görünüyor
Ben karşısında sayılırım, sokak kapatıldı rezidanslara geçiş yolu polis kontrolünde. Hala ambulans sesleri geliyor fakat ölü yaralı bilgisi net değil. Binada doğalgaz da yokmuş ne patladı bilinmiyor
Baya kötü görünüyor ya.. Doğalgaz patlaması olarak birkaç yorumda gördüm ama dediğin gibi net değilmiş :/ Umarım yaralı falan yoktur.
Benim evim buraya yakın sayılır aynı semtte değiliz ama sesi duyduk
Çok üzücü bir durum Vefat edenlere Allah rahmet eylesin yaralılara acil şifa dilemekten başka elimizden bir şey gelmiyor
Geçmiş olsun ya duymadım
İnşallah bir yaralı dahil yoktur ya. Geçmiş olsun
Ne patlamasiymis oyle mahalle yanmis resmen
Doğalgaz patlamış duyduğuma göre
Seçim öncesi testler başladı desene
Çok korkunç inşallah ölen yoktur
Korkunç görünüyor, geçmiş olsun
Geçmiş olsun, umarım yaralanan falan yoktur.
Işıdçiler bomba yaparken olmuştur belki
Wvet ya yangib cikmis
Bu şehrin dertleri yordu artk
sen kimsin lan
ha ok bu sitenin pedofilisi.
Dogalgaz diye duydum
Oha baya büyük bi patlama doğalgaz mı acaba
Doğalgaz patlaması diyorlar
sebep ne
Geçmiş olsun
3 ölü var
Hayır
Geçmiş olsun.
Seçim yaklaşıyor...
var noldu
Üzücü
Kadıköylüyüm..
Geçmiş olsun.
Çok geçmiş olsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?