Azerbaycan askerlerinin 4 esir Ermeni askerini kurşuna dizdiği video hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bana göre ahlaksızlık ve barbarlıktır. Karşındaki düşman da olsa savunmasızsa öldüremezsin, bir de övünüyorlar bu barbarlıkla. Savaş psikolojisi yaşayan asker ne yapsa hak diyorlar. Oldu o zaman işidin Türk askerini diri diri yakmasını da normalleştirelim “ama savaş psikolojisi🥺” diye. Ayrıca kurşuna dizmek yerine esir tutmak, karşı tarafın da senin askerini esir alması ihtimaline karşı ileride esir takası ile kendi askerinin can güvenliğini sağlayabilme açısından hayati bir hamle olurdu. Barbarlığın yanında bir de savaş stratejilerinin olmadığını da öğrenmiş olduk.

Azerbaycan askerlerinin 4 esir Ermeni askerini kurşuna dizdiği video hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla