Tayland'da eski polis memuru katliam yaptı! 22'si çocuk 38 kişi öldü! Sizce insanlık nereye doğru gidiyor?

Tayland'da uyuşturucu bağımlısı eski polis memuru Panya Khamrap, öğle arası sırasında kreşi basıp etrafa rastgele ateş açtı. Olayda çoğu çocuk 38 kişi öldü.

Olay yerinden minibüsle kaçan Khamrap'ın, yolda çevresine ateş açtığı ve insanları ezmeye çalıştığı bildirildi.

Evine gittiğinde eşini ve oğlunu da öldürdükten sonra intihar etti.

Sizce insanlık nereye doğru gidiyor?

Düşünceleriniz nelerdir?

Tayland'da eski polis memuru katliam yaptı! 22'si çocuk 38 kişi öldü! Sizce insanlık nereye doğru gidiyor?
Cevapla