Şu ana kadar yüzlerce haber okudum. Erkeklere taciz, tecavüz iftirası atan bütün kızlar akp döneminde hiçbir ceza almadan serbest bırakıldı. Neden erkeklere adalet yok bu ülkede?

Şu ana kadar yüzlerce haber okudum. Erkeklere taciz, tecavüz iftirası atan bütün kızlar akp döneminde hiçbir ceza almadan serbest bırakıldı. Neden erkeklere adalet yok bu ülkede?

Yalan söylemek ve iftira etmek büyük gunahtir. Kim atıyorsa mustahakini bulsun🙏🖤Toplumu bozanlarin, guven duygusunu katledenler dehak ettiklerini bulsunlar🙏🖤Tecavüz ve taciz olaylarinin -çoğu- lansedildigi gibi değil bence.-Coğu- diyorum yanlış anlaşılmasın. Tecavuz de taciz de büyük günahtır. Zina da keza o şekilde.(Zina suçu dinen) Bunlari yapan zaten sucludur. Ama şöyle söyleyeyim iki taraf da çoğunlukla sütten çıkmış ak kaşık değil. Ak kaşık olanların sayısı da çok az maalesef. Sunlar gibisinden bahsediyorum bir yere cekilmesin:Haberde görmüştüm birkaç sene önce sanırım, tanımadığı bir erkek kendisine ormana gidelim mi diyor kadın da tamam diyor gidiyorlar. Sonra tecavüz ediliyor. Ve sonra da şikayet ediyor kendisi ve haber oluyor. Bu sadece bir ornekti ne yazık ki. Herkes gibi ben de düşünüyorum toplumsal sorunlari. Ve belki de daha fazla herkesten, hassas biri olduğum için kucuklugumden beri. Ve hep -çoğunluğunun- böyle olduğunu gozlemledim maalesef. Tecevuz eden, taciz eden zaten suçludur su goturmez bu. Ama burada buna bu şekilde mahal verende de bir miktar suç oldüğünü dusunuyorum. Bir nevi sanki yardım yataklık suçu gibi hani bir laf var bu topraklarda "kendi evine de camdan girme hırsıza yol göstermiş olursun" diye~Ve bu da tecavüzcunun suçuna indirim YAPTİRAMAZ ASLA tabii ki.(öyle bir yere cekilmesin sakinnn!!) Kendisine sahip çıkmadığı icin. Sen 3-4 yaşında cocuk musun ki tanımadığın bir adamla bir de ormana gidiyorsun. Bilmiyor musun akabinde ne olcak? Kaldı ki bazı çocuklar vardi küçük benim zamanimda kadın erkek kimse çağırınca gitmiyorlar öyle tembihlendikleri için. Ben de gitmiyordum. Demek istediğim bir de -aranma-diye bir şey var sanki maalesef. Bela arar gibi yani. Sen ortamı biliyorsun NİYE önlem almıyorsun? Sineklerden rahatsız oluyorsun sinek ilacı kullanıyorsun -uzaklaştırmak-icin tamam mı! burada niye pasifsin bu kadar? Ya da sevmediğin bir kız arkadaşını, sınıf arkadaşını falan kendinden uzaklaştırıp nefret etmesini saglayabiliyorsun da... Tanımadığı, yeni tanıdığı o-bu erkeğin evine gidiyor sonra suç gerçekleşiyor ve şikayetçi oluyor. Tamam şikayetçi ol zaten de orası ayrı haklisin, ya sen tanımadığın erkeğin evine NEDEN gidiyorsuuuuun? O şahıs zaten suçlu ve ayrıca sen de suçlusun senin suçun da suça mahal vermek. Annemiz bile derdi kucukken kimsenin evine gitme, sokakta şeker verirlerse yeme diye. Sen de çocuk kadar akıl yok mu. O kadar çok şey var ki yazacak toplum sorunlarında. BASKACA. bir soruna daha deginirsem eğer:bir de yıllardır modanın rengi "ten rengi" olmuş. Ten rengi körlüğü oldu bende ya kar körlüğü gibi. Fake ten rengi dar giyimler de var. Oyle gercek izlenimi olsun diye. Kurgu yelpazesini kesfettikce şaşırıyorum ben ya. Tum kıyafet ler, aksesuarlar, ve renkler bu yönde kullaniyor ezici bir çoğunluk tarafindan. Giyimde güzellik ve zarafet yokkkk. Giyimin esas amacı bu olabilir örtünmenin dışında bence. Seksi bir imaj bırakma, seksi olma, teşhircilik hastalığı moda olmuş ne yazık ki. Oyle ki okuldaki hocam derdi bize öyle derecede ki bu teshircilik istifra edesim geliyor diye. Amaç nedir burada? gerçekten anlamadım. D vitamini eksikliği kaygısı mi yoksa diyeceğim. Kiz kıza soruyor taytim dar mi p. pom belli oluyor mu yeterince diye? Haberim yokmuş gibi bacaktan çek diyor. Üzerine yalandan giy bunu düğmelerin açık olsun. Hani aslında teşhir etmek istemiyormusumda... gibisinden. Bana gelen böyle sorulara -arkamdan sence kaç kişiyi baktırırim gibi- "güzel" cevaplar verdim hep. Ama anlayana daha doğrusu anlamak isteyene. Edep olmalı insanda insan olması icin, dediğimi anlaması icin... Aksi halde o bir sadece bir "canlı"dir benim icin. En son çanta kayışı kurgusunu duydum ve en çok buna şaşırıp kendimi canım gibi hissettim kurgu olduğunu farkedemedigim için söylenmeden. ... Liste uzun daha, neyse..
Asıl konuya donersem öyle kadınlar da gördüm ve duydum ki (bu zamandan oldukça az ama eskilerden çok) Onlar doğru düzgün giyiniyorlar.-Bu arada doğru düzgün giyinmek bakımsız olamak, suslenmemek, güzel olmamak-gorunmemek, ziynet takmamak ya da D vitamini eksikliginden muzdarip olmak😂 demek değildir-Onlar kendilerinde normal bir şekilde yani çapkın ya da flörtöz olmayan bir şekilde bacisiymis gibi diyim artık anlaşılması acisindan, acil işim çıktı telefonunuzu kullanabilir miyim telefonum yanımda değil diyen bir erkege normal bir şekilde yardım etmek isterdim ama bir erkekten isteseniz olmaz mı? diyorlar. Cok mu cok az da olsa maalesef bu zamanda da böyle birileri var. Bunu görmek güzel benim için. Gerisini düşünün artık. Boyle biri kendini korur, geri çeker öyle kimseleri görünce yolunu degistiri yolda. Yani ben de şöyle bir kurgu yapayım şimdi, giyimde yukarıda bir kısmını anlattigim şekilde kurgu yapmak yerine, şöyle bir kurgu da yapılabilir mesajla tavsiye olarak söylüyorum:"nasıl giyinsem ki başıma böyle bir iş gelmesin, kendimi nasıl sakinirim böylelerinden, (tacizden, gözle kesilmekten, bu sapıkça diye yakindigim hareketlerden korunmak icin falan) Espirili bir ifade su olabilir "Hangi özelliğim begeniliyorsa onu aldirayim" 😂 gibi. Simdi düşünün telefonunu bu durumda bile vermeyen bir kadın, ortamdan ve kendisine sahip çıktığından dolayı şüpheyle yaklaşan. Bir kadın tutup da konustugu bir evlenme adayı olsa bile ormana gider mi?
Zaten kutsal kitapta "Zinaya YAKLASMA, o şüphesiz pek hayasız, alçakça bir iştir ve büyük bir günahtir" deniyor. Bakin zina zaten günah ama YAPMA demiyor YAKLASMA (bile) deniyor. Yani kendini sakın, şüpheci ol, sorumluluğunu bil, görünce yolunu değiştir demek isteniyor.
Demek istedim ki değil önlem almamak, modada kurgu yapmak, amaç ne artık bilemiyorum gercekten çünkü mantıklı bağlantı kuramiyorum bana sorulan -sence kaç kişiyi baktırırim p. p. ma- gibi sorulara görünce yolunu değiştirmek var. Dogrusu da budur bence.
Bir de netten hukuk yazilarindan okuduğum kadariyla -genel olarak soyluyorum detaysiz- evlilik akdini bitirmek için yeterli olan sebeplerden birisi de eşlerden birinin karşı cinsten biri ile bir gün dahi olsa aynı evde kalmis olmasiymis. Suphe ve zina karinesi sayilabildigi için. Toplumun bu hastalıktan kurtulması dileğimle...🙏🙏🙏
🖤🖤🖤
*canım :"aptal" olacak arkadaşlar burada
Feminizm... islerine gelince esitlik adalet. Islerine gelmeyince de 'pozitif' ayrimcilik. Yersen.

Hahaha karım oğlundan doğuruyor bende bir güzel oğlumdan tarafım. Oh canıma değsin Feminazi hak etti. Becerilmiş milyarlarca demografi sahipsizin zürriyeti.
Tabusuna verdiğimin ve Aile kralların giremediği kalede Anne Abla hürmet damarının mahremliğine s*ktuğumun Terör Milleti dünyanın yarısı iğrenç yaratıklar : Kadınlar ve Kızlar
Jin Jiyan Azadi ve kadın dayanışması imiş s*çtığımın her yönden midemi bulandıran güçsüz yaratılmış Ezikler
https://youtu.be/J1KLIKO9VhY
Çakma feminist erkekler. Erkekliğin yüz karaları.
Adalet herkes için var ama yersen
Cevap
2Cevap
Çünkü onlar kız. erkeklere inanmazlar
Evet ama bu saçma işte. Adaletsiz.
Taciz iftirası atan kadın zaten erkeğe gücü yeten k*hpe k*vaşe p*çoz ş*llık f*hişe k*ltak or*spu s*rtük d*yyus soğan kadını süt çocuğu dedesi babası biraderi oğlu tarafından ensest olay yaşamış ezik acısını elalem'den çıkarıyor yazık. Kadın kadına rekabet yapamayan ezik. Kaybetmiş ancak erkeklere sataşabilir.
Türkiye'de adalet denen bir şey yok yani bunların olması gayet normal bir şey bence
"bunların olması gayet normal bir şey bence" Derken anlamadım? Ne demek istiyorsun? Yani iftiracı kadınlara ceza verilmemesi normal mi sence? Yaptığın manipülasyona sıçayım senin. Ulan biriniz de düzgün bir yorum yazıp erkekleri destekleseniz şaşarım. Bütün kadınlar erkek düşmanı olmuş. Size nasıl davranacağımı anladım ben. Bundan sonra size güleryüz yok. Güleryüz bitti. Ezicem bütün erkek düşmanlarını. Erkeklere itaat etmeyen, haklarını savunmayan bütün f*ministler erkeklerin önünde diz çökene kadar hepinizi ezicem ! Yaptığın leş yoruma bak. Gayet normal bir şeymişmişmiş. Sende ne vicdan var, ne insanlık. Ulan nasıl bir yaratıksın sen? Erkekler masum yere hapse giriyor, linç ediliyor, şiddet görüyor senin gibiler yüzünden. 😡😡😡😡😡
Cümlemin öncesini oku! Türk adalet sistemini eleştirdim sadece
Kadın hapis yatmamalı
Ne saçmalıyorsun lan sen d ang al ak. Tabi ki ceza alacak. Ne demek hapis yatmamalı. Ruh hastası iftiracı yaratık seni.
Senin gibi erkek düşmanı taciz tecavüz iftiracısı kadınların asla toplum içine çıkmaması lazım. Kim bilir ne boklar yedin bu zamana kadar. Sende ne merhamet var, ne de insanlık. Bu yorumun burada kalsın da, f*ministlerin nasıl birer iftiracı olduğu ortaya çıksın. Sayfa görüntüsü alıp bu yorumunu bir sürü platformda paylaşıcam merak etme. Feministlerin fikirlerini herkes görsün.
Sil lütfen yorumumu özür dilerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?