
Uzun süre, dinimiz yasaklanmış olsaydı halkımız inançlarından uzaklaşır mıydı?

Uzun süre, dinimiz yasaklanmış olsaydı halkımız inançlarından uzaklaşır mıydı?
Mustafa Kemal Atatürk din derken şu an ki olanları kast etmedi.
günümüzde din adı altında insanlara baskı yapıp uzaklaştırıyorlar daha laikliği çözemeyen insan pardon insan dedim (yobazlar) buna göre hareket eden insanlara din düşmanı diyor.
Adam çıkıyor yok kadın böyle dövülür yok dinimizde bu yasak bu haram ee nefes almakta yasak olsun o zaman
Bu anlattığın oldu zaten araştır bak cumhuriyetten bu yana dindar kesim laikliye aykırı diye diye nasıl ezildi. Daha dün nasıl bakılıyordu kapalı kadınlara! irticacı failiyet diye baskınlar düzenleniyor.
Hurafe ve bidatlar ayrı bir şey bunları ayırt etmek gerekir. Yasak koymak yerine reform yapılabilir di.
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?