Restore edileceği iddiasıyla kapattıkları Kız Kulesi'ni yok etmişler. Sıradaki yıkım işlemi neresi dersiniz?

Görselde gördüğünüz üzere Kız Kulesi yerinde değil. Kuleyi çevreledikleri perdenin arkası gözüküyor, arkadan gemi geçtiğinde rahatlıkla perdeden gemiler görülebiliyor. Ne zaman restorasyon adı altında tadilata soktukları tarihi yapıların haberini görsem aklıma IŞİD'in Suriye ve Irak'taki antik kentlerdeki binlerce yıllık yapıları balyozlarla vahşice vandalize etmeleri geliyor. Ben artık sıkılıyorum, daralıyorum, bunalıyorum, isyan ediyorum isyan.
Restore edileceği iddiasıyla kapattıkları Kız Kulesini yok etmişler. Sıradaki yıkım işlemi neresi dersiniz?
Restore edileceği iddiasıyla kapattıkları Kız Kulesi'ni yok etmişler. Sıradaki yıkım işlemi neresi dersiniz?
Cevapla