Son zamanlarda yapılan restorasyon facialarını gördükçe ben bir korkmadım değil. :D
Kız kulesi restorasyondaymış.. inşallah kız kulesine benzeyen bişe çıkar altından pic.twitter.com/20bCDroVjV
— seda (@sedakilic01) July 29, 2022

Son zamanlarda yapılan restorasyon facialarını gördükçe ben bir korkmadım değil. :D
Kız kulesi restorasyondaymış.. inşallah kız kulesine benzeyen bişe çıkar altından pic.twitter.com/20bCDroVjV
— seda (@sedakilic01) July 29, 2022

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Bence kötü olur yeni hali
İstanbul’daki eserlerde bunu yapamazlar. Adamın dotunden kan alırlar. Ama şişedekini nasıl öyle yapmışlar ben şok ! Taş yeni ne demek ya form bozulmuş doku bozulmuş hangi mimarlık ve akıl izan yoksunu o lafı söylemiş acaba
Bence bunlar bunu göze alarak yapıyorlar güzel bişe cıkacak birde içindeki eski odaları cıkaracaklar tüneller vardır kesin
Artık gözlerini mi açar yoksa yeni görüntüsü ile hakkın rahmetine mi kavuşur bilemiyoruz
Yere batan sarnıcından sonra chp yaparsa bunu da işini tam yapar apk kalırsa işimiz yaş
eğer kız kulesini mahvederlerse İstanbul sevgim biter aw
Bu memlekette hangi restorasyon doğru yapıldı ki bunda bir facia olmaması için duacı olalım?
Müneccim poku yemedim
Geleceği göremem
Bitsin görürüz neye benzediğini
Şu ucube bina yıkılsın arrık yerine millet bahçesi yapalım
Tek derdimiz bahçe
Facia olacağını sanmam, İstanbul'un bence en önemli simgesini rezil edemezler.
Restorasyon anlayışları farklı bazılarının.. eminim facia olacak😐
Kız girip kadın çıkmaz inşaallah.
Kız Kulesi Bakanlığa bağlı diye biliyorum. İBB ile ilgisi yok.
Ahıağsoağsğalsğapddüqüsğsp bu çok iyiydi
Kız girip Kadın çıkarsa gene iyi 😂 erkek çıkmasında 🤣🤣🤣🤣🤣
şile kalesi faciası olmasın da
Umarım güzel bir şey çıkar ortaya. Yerebatan sarnıcı mükemmel olmuştu.
Sünger Bob kalesi sdfgsdfghfsdh
İnşallah karsilasmayz
Tabii karşılaşırız.
İnşaallah fayans döşemezler
Kız kulesi regl olmuş
Akape elini attığını mahfediyor
Kız kulesinin içinden geçecekler
Umarım bir sorun olmaz
Dereyi görmeden paçayı sıvamamak lazım
Gene pimapen pencere takabilir canım
Bitti bile siz nereden haber okuyorsunuz
Valla belli olmaz canım ibb öyle berbat yönetiyor ki akp yi mumla arıyoruz :)
İBB ne alaka? Restorasyonu Kültür ve Turizm Bakanlığı yapıyor.
Tarihi eser bakanlık bünyesinde. :)
Arnavutköyde de bir otobüsün motoru yanmış, insanların yanması an meselesiydi. Nedense ibb gelince hep yanmaya başkadı, onu da haber yapsana seversin :)
Olmasa şaşarım.
Erkek kulesi olur çıkar orası 😂
bakalım yeni hali nasıl
Çok kötü olacak. Öyle diyorlar
Mikmedikleri bir o kalmıştı
Bi açıyorlar kule yok 😃
Paşkeşe gitmese bari
olabilir
Belki
hadi inş
Korktum şimdi😬
çok güzel olmuş
Fazla umudum yok
Korkmuyor degiliz
Umarım güzel olur
Muhtemeldir
her şey beklenir