yazarsanız kaldırmak zorunda kalacağım bilginize
Bugün 30 Ağustos zafer bayramıydı bu günün sizin için anlamı ne?
yazarsanız kaldırmak zorunda kalacağım bilginize

Herkese iyi geceler dilerim KS halkı..
Bugün 30 Ağustos zafer bayramıydı. Bu günün sizin için anlam ve önemi nedir?
Bana göre çok önemli ve kutlamamamız gereken ulusal bir bayram.. Atatürk'ün ve oradaki şehitlerimizin değerini bilmemiz gerek.. hepsinin ruhu şad olsun..
Bugünün benim için anlamı iman dolu göğsü olan Türk milletinin vatanı ve müdafaası için mücadele etmesi aslında gün ayrımı hiçbir zaman yapan birisi değilim, benim için Malazgirt meydan muharebesi'nden başlayın 15 Temmuz'u 30 Ağustos Zafer bayramı'na kadar hepsi önemlidir ancak ne yazık ki günümüzde bunun çeşitli ayrımcılıkları yapılıyor bir kısım Atatürk'ü sevmiyor bir kısım seviyor diğer bir kısım öbür günleri kutlamıyor bir kısım bugünleri kutluyor O yüzden öncelikle kendi içimizdeki düşmanlıklarımızı bir kenara bırakmadığımız sürece hiçbir bayramın önemi olduğunu düşünmüyorum.
Atatürk'ü sevmeyenleri bende anlamıyoum adam sonuçta ülkemizi kurtardı o olmasa özgür olamazdık
bir gün tüm türk halkının Atatürk'ü sevmesi dileğiyle
Yani sadece bu da değil Atatürk'ü sevmeyenler olduğu gibi diğer Osmanlı Selçuklu ya da diğer devlet büyüklerini sevmeyen insanlar da var halbuki hepsi bizim hepsi bir bütün ama nedendir bilmiyorum Bir ayrımcılıktır gidiyor
umarım bu ayrımcılıklar sona erer ne diyeyim
Aynen öyle teşekkür ederim İyi geceler
rica ederim
sana da iyi geceler abi :)
Teşekkür ederim kardeşim
En iyi görüş için teşekkür ederim
Ne demek güzel bir görüştü🙂
☺️☺️😎
Bu günlerde daha çok sahiplenmesi gereken bir bayram , benim için anlamı daha büyük , aynı zaferi kısa zamanda tekrar vereceğiz onun izinde yolunda..
Cevap
3Cevap
30 Ağustos zafer bayramımımız kutlu olsun..
Atatürk ve şehitlerin bi zaferi daha yani değerli bir bayram her milli bayram gibi.
Anlamı bilinmez hissedilecek yaşanır
Özgürlük huzur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar