🇹🇷30 Ağustos Zafer Bayraminizi kutlar, kahraman gazilerimizi ve sehitlerimizi hurmet, minnet ve sukranla aniyorum 🇹🇷


30 Ağustos 2022 Salı Saat 09.27
3 Safer 1444
🇹🇷30 Ağustos Zafer Bayraminizi kutlar, kahraman gazilerimizi ve sehitlerimizi hurmet, minnet ve sukranla aniyorum 🇹🇷


30 Ağustos 2022 Salı Saat 09.27
3 Safer 1444
Gazi mustafa kemal atatürk ve bütün sulah arkadaşları ve atatlarimiz dedelerimiz analarimizi bu zeferi bizlere hediye edip t. c kimligimizi bize veren bütün şehit ve gazilerimizi minnetle anıyorum. 30 Ağustos zafer bayramimiz kutlu olsun
Teşekkür ederim, gördüğün gibi bunu da paylaşıyorum...
Bizler türk sek ve cebimizde t. c taşıyor sak. bize bunu veren ve kimliği kazandıran bütün sehit lerimize ve buna öncülük eden gazi mustafa kemal atatürk e borçluyuz.. paylasicaz tabiki abi. biz bu topraklarin sahibiyiz ve atamizla gurur duyariz
Ben sadece Atatürk'ü değil hepsini seviyorum diğerleri olmasaydı Atatürk de olmazdı bunu unutma atatürk'te bir Osmanlı subayıydı sadece Atatürk'e ait değil okey
Sen yorum kaldıramaz sin bende yorum yapmam ben tarihi cok iyi biliyorum. keske siz de gazi mustafa kemal olmasa t. c kimligi alamzdik diyebilseniz
Kardeşim kalbini kırmak istemiyorum selametle
Kalbimi kiracak bir durum yok elstiri yapamiyorsan abi saygisizlik yapmaya gerek yok. konusmaktan aciz sen abi ve herkes beni alkislasin diyorsan kendine soytari tut. senin bu yapmış olduklarin gercekten terbiyesizlik. abi diyorum saygidan ama sen bunu hakediyorsun. Biljiyorsan kal sayfada sayfa sayfa tarih din tartisalim. ya senden ben birseyler kaparim ya da sen benden. Herseyi cok bilmis gibi yapma. ya da konusunu bimedigin paylasim yapma abi... kabimi sen degil beni tanisan farihtashi kıramaz. Cevrem de kaliteli bilgili inaan var. laf olsun diye hergun abuk sabuk paylasim yapmam. her yorumada atlamam.
Kendine iyi bak daha fazla uzatmaya gerek yok. Allah'a emanet ol bilmeden kırgınlık olduysa hakkını helal et kusura bakma
Olmasaydılar olmazdık diyorum ALLAH hepsinden razı olsun.
İşte istediğim yorum buydu saçma sapan yorumlar yapan insanlar uyuz oluyor hele bir tanesi vardı yok Alparslan malazgirt'i kaybetmeseymiş Yok efendim Atatürk olmasaymış kimliğimizi Türkiye Cumhuriyeti yazmazmış doğru biz bunu zaten kabul ediyoruz, Ama bu ülkenin kuruluşunda ya da Türklerin devamının var olmasında sadece Mustafa Kemal Atatürk değil geçmişten bu zamana gelen bağlılıklar olduğu için Mustafa Kemal Atatürk'ün önderliğinde Cumhuriyet kuruldu
Tüm TÜRKlerin birlik beraberlik içinde olması ve birleşmesi için yazdığın yazı çok güzel bende böyle düşünüyorum.
bende anıyorum..
onların değerini anlamalıyız..
Tebrik ediyorum yorumun için teşekkürler
rica ederim :)
Cevap
3Cevap
Ülkemizin kurulmasında ki büyük etkendir
Başbuğ Atatürk ve silah arkadaşlarına rahmet olsun
Bayramımız kutlu olsun 🇹🇷
Teşekkür ederim kardeşim
sizce?
Ben nereden bileyim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?