Uzun zamandır merak ediyordum Bildiğiniz üzerine Yunanistan iyice b*kumu kaçırır hale geldi sırf intikam almak için onların desteğini kesmek adına f-16larımıza Yunan bayrağı asarak Fransa'nın Akdeniz kıyıları örnek Marsilyayı bombalasak ne olur zaten iki ülkede nato ülkesi aynı uçaklar silahlar var ikimizdede Yunanistan inkar ederse bizde yapmadık haberimiz yok deriz Konyalıların yaptığı gibi
F-16 jetlerimize Yunan bayrağı asıp Fransayı bombalasak ne olur?
Kağıt üzerinde çoğu silah iyidir ama sahaya geldiğimizde çoğu radar ve silah sisteminin pasif durumları oluşuyor yani günümüz silahları kağıt üzeri olduğu kadar tam etkisi yok
Bildğim kadarı onu Esad birlikleri yapmıştı ama genel olarak hava savunma sistemlerininde çok eksiği var örnek uçakları düşürmek için sürekli özellik eklenirken aynı şekilde uçaklarada düşürülmesin diye özellikler ekleniyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Benim teknoloji bilgisi olur gibi
Saldıran uçakları üstlerindeki bayraklardan mi tanıyorlar knk
Hayır o kadarını biliyorum ama şok saldırılarda durumun vahsmiyetiyle o an kavrayacaklarını düşünmüyorum
Kanka insanlar kavramıyor zaten. Makinelerin duyguları varsa bilemem tsbi xd. Böyle ani bir saldırıda radarlar falan şaşırıp kalıyorsa ayrı konu
Kağıt üzerinde çoğu silah iyidir ama sahaya geldiğimizde çoğu radar ve silah sisteminin pasif durumları oluşuyor yani günümüz silahları kağıt üzeri olduğu kadar tam etkisi yok
Hayatımda duyduğum en saçma ve ütopik varsayım.
Trumpta ukranya Rusya savaşı başında çin bayrağı asıp Rusya'yı bombalama teklifi sundu senatoya oradan aklımda kaldı 😂
Olmaz iftira Türke yakışmaz
Yunan topraklarını geçmeden hepsini vururlar.
Merak etme annem Yunanistanlı oraya çok giderim vuracaklarını sanmam ne kadar iyi silahlar alsalar bile ordusu çok hantal ve zayıf
Sadece yunan yok ki italyan fransız hava savunma gemileri var. Ayrıca s300 var. Suriye bizim f16 yı vurmuştu bir kere sanırım
S300 le
Bildğim kadarı onu Esad birlikleri yapmıştı ama genel olarak hava savunma sistemlerininde çok eksiği var örnek uçakları düşürmek için sürekli özellik eklenirken aynı şekilde uçaklarada düşürülmesin diye özellikler ekleniyor
Çok zekice
Kesin yapmalıyız değilmi🙂
Aselsan muhendisleri neden öldürüldü sence? Angajman kurallarindan haberin var mi?
Haberim var ama çok fazla tolerans gösteren kim ya da kendi mühendisini koruyamayan?
Cevap bulabildiysen sorunu tekrar düsün ;)
Çok göz kırpma fena oluyorum😂