Arsenikli sudan içmek için kuyruğa girdiler! Sizce bu suyu içene bir şey olur mu?

Arsenikli sudan içmek için kuyruğa girdiler! Sizce bu suyu içene bir şey olur mu?

Rize’de arsenikli sudan içmek için kuyruğa girdiler. Rize’de yıllardır şifalı diye içilen ve alınan numunelerde arsenik oranı 27 kat daha fazla çıkan suyu tüm uyarılara rağmen birçok kişi asılan yazıya tepki göstererek su içmek için kuyruğa girdi. Arsenikli de olsa içeceğiz bize şifa veriyor diyen vatandaşlar tepki göstererek suyu içmeye devam edeceklerini açıkladılar. Suyun üzerine Arsenikli Su yazılmasına da tepki gösteren vatandaşlar bize bir şey olmaz dediler.

https://www.ntv.com.tr/turkiye/rizede-arsenikli-sudan-icmek-icin-kuyruga-girdiler,GR65F2KAUESINSAohxGJRg

Arsenikli sudan içmek için kuyruğa girdiler! Sizce bu suyu içene bir şey olur mu?
Cevapla