Ne kadar tatlı, ne kadar içten bir adam diye izlediğim videoyu ''tam bir Türk'' haline geldiğini düşünerek kapattım. Bana öyle geliyor ki bir sonraki görev yeri neresi olursa olsun ''Başka ülkede yaşayamam'' diyenlerimizden biri olmaya aday 😅
Yes, my time in Türkiye is over... A small farewell video. // Evet, Türkiye'deki zamanım bitti... Küçük bir veda videosu 👇🇳🇱🇹🇷 pic.twitter.com/CWZmG3v2Io
— Erik Weststrate 🇳🇱 (@erikwest73) August 9, 2022
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Biterebilirdi
Aşırı sempatik ve içten bir video olmuş. Bundan sonraki görevlerinde başarılar diliyorum. Bence Türkiye'yi çok özleyecek😇
Erik abitam bir Türk olmuş ama farkında değil :)
Güle güle canını yidiğim, yine bekleriz. Kalbin bizimle biliyoruz...
İlginç. . Türk kültürünü içselleştirmiş. Sevimli bir veda olmuş.
helal olsun ATAM icin anitkabire gitti, adam turkce veda etti bu bile guzel bisey.
Siyaset tamda böyle bir şey.
Sevimli ama inandırıcı değil
Lan hollandalilarin Hepsi boyle yuzune gulerler arkandan is ceviriler. Kanmayin bunlara.
Helal olsun adama gerçekten.
adam gibi adam
Samimi adammış
S. gitsin