Hollanda Büyükelçi Yardımcısı Weststrate'in duygulandıran vedası 🥲. Sizce bir Türk de videoyu bu şekilde bitirmez miydi?

Ne kadar tatlı, ne kadar içten bir adam diye izlediğim videoyu ''tam bir Türk'' haline geldiğini düşünerek kapattım. Bana öyle geliyor ki bir sonraki görev yeri neresi olursa olsun ''Başka ülkede yaşayamam'' diyenlerimizden biri olmaya aday 😅

Hollanda Büyükelçi Yardımcısı Weststrate'in duygulandıran vedası 🥲. Sizce bir Türk de videoyu bu şekilde bitirmez miydi?
Cevapla