Almanya Dışişleri Bakanı Annalena Baerbock: “Türkiye'ye teşekkür borçluyuz. Bu kadar çok insanı kabul etmeniz çok etkileyici. 4 milyon mültecinin güvenle yaşamaları önemli.”

Almanya Dışişleri Bakanı Annalena Baerbock: “Türkiye'ye teşekkür borçluyuz. Bu kadar çok insanı kabul etmeniz çok etkileyici. 4 milyon mültecinin güvenle yaşamaları önemli.”

Suriye ve Irak'tan kaçan mühendisler, doktorlar, sanatçılar, işadamları, akademisyenler, müzisyenler, bilim adamlarını Almanya aldı. Eski başbakan tavukoğlunun attığı imzayla da geri kalan posasını biz alıp sınırları kapattık. Bize teşekkür etmesin de kime etsinler?
O değilde akp bakanının yaptıklarına alkış tutanlara ne demeliyiz. Türkiye vatandaşına vize bile vermeyen Bulgaristanın vatandaşları Türkiyeye bırakın vize almayı bir kenara pasaport bile bulundurmadan girme hakkına sahip oldular geçen hafta itibariyle diplomatik bir yenilgi diplomatik bir felakettir bu yapılan.
4 milyonmuş 20 yılda 20 milyon insan doldurdular ülkeye sadece suriyeli 9 milyon savunma bakanı kendisi açıkladı
Böyle bir canım dünya üzerinde sizden başka kimse yapamazdı demenin kibar şekli.. Dünya bizi enayi yerine koyuyor, bizdekiler de hala muhacir ensar muhabbeti ile kandırılıyor. Helal olsun.. 👏👏
Cevap
16Cevap
Bunları ülkeye alanların Almanya'ya dik durduğunu sanan milyonlar var maalesef
Başka ülkelerin teşekkür etmesi normal
Bunlar para için. Vatan toprağını satan karaktersizler sanki bedava almışlar mültecileri. para için ne kadar şerefsiz varsa ülkeye doldurdular
4 milyon cannn tabiki korunmalıydı ama sistematik bir şekilde. Saldım çayıra mevlam kayıra oldu bizimki
dalga geçiyolar ya saIak yerine konuyoruz bu ne ya ülke ülkelikten çıktı neresi türkiye iğreniyorum
Bence haklı doğru bir şey yani Türkiye’de yani Türkiye Hükümeti’nin kendi halkından daha çok ülkeye giren mültecilere olanak sağlaması yorumsuz
Şimdi bizimkiler de böbürleniyordur çok güzel bir iş başardık diye.
gerçek sayının 10 milyon olduğunu duysa ayaklarımıza kapanır artık
Açıkça siz enayisiniz demek yerine teşekür ederim diyor kibarca.
bizde onlara 30 milyon alman vatandaşı olmayan dünyanın 72 ülkesinden ev sahipliği yaptığı için teşekkür ediyoruz sadece 5 milyon Türke ev sahipliği yapıyorlar... adamlar işi biliyor tabi
Onların güvenliğini s*keyim. Onlar yüzünden hayatımız kaydı awk yerinde.
Tabi canım güvenli yaşamaları önemli sen al lan ülkene sen güvenli yaşat namussuz seni bunlarda bizi ayakta uyutuyor hele laflara bak
klasik avrupalılar 4 milyon gibi bir rakamı onlar almaz çünkü bilirler içlerinde vasıfsız ve kötü çoktur onlar sadece iyi olan katkı sağlayacakları alıp kalanını bize itekliyorlar olan türk halkına oluyor
Ya bunlrda bizim içi nasil kudurstsunlar da iktidara daha da duşman etsek diye ugrasiyor. Pis mahlukatlar
Kısaca bize bela etmediğiniz için minnettarız demişler
Kuru teşekkürle olmuyor o işler sayın şansölyem
Bize yaşanacak ülke alınacak nefes kalmadı
Güvende yaşamaları onemli demiş:) sağolsunlar.
Tabi biz onların afrikasiyiz ne yapacaktı başka?
Çevir gazı altı yanmasın
Enayiler diyirdur icindende
Bu haberleri gördükçe kendimi kesesim geliyot
Resmen bize enayiler diyorrr
Mülteci değil enayi oğlu enayi
ben de olsa teşekkür ederdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?