Bakan Özer, eğitim sistemimizin çok iyi bir yere doğru gittiğini söyledi. Sizce iyiye doğru mu gidiyoruz?

Bakan Özer, eğitim sistemimizin çok iyi bir yere doğru gittiğini söyledi. Sizce iyiye doğru mu gidiyoruz?

Milli Eğitim Bakanı Özer: Eğitim sistemi çok iyi yere gidiyor, gerçekten kaliteyi ölçen OECD 'nin araştırmaları diyor ki, Türkiye performansını son 20 yılda sürekli artırıyor, biz eğitimde gayet iyiyiz, çok iyi bir yere doğru gidiyoruz.

https://www.hurriyet.com.tr/gundem/bakan-ozer-egitim-sistemi-cok-iyi-yere-gidiyor-42109523

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bakan Özer, eğitim sistemimizin çok iyi bir yere doğru gittiğini söyledi. Sizce iyiye doğru mu gidiyoruz?
Cevapla