Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer “Okulları kapatmak söz konusu bile değil.” dedi. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?

30 bine yaklaşan pozitif vaka sayısından dolayı kapatılıp kapatılmayacağı merak ediliyordu. Milli eğitim bakanı konuşup tüm iddialara cevap verdi. Okulları kapatma lüksümüz yok dedi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sağlık her şeyden önemli deyip kapatılmasını mı yoksa eğitime bu kadar ara verilemeyeceğini mi savunuyorsunuz?

Ben bakanın söylediğine katılıyorum. Eğitime bu kadar ara fazla bile. Online eğitim yüz yüze eğitimin yerini asla tutamaz.
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer “Okulları kapatmak söz konusu bile değil.” dedi. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer “Okulları kapatmak söz konusu bile değil.” dedi. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla