Marmaris yine alevlere teslim! Turistik bölgelerdeki ormanlar neden sürekli yanıyor?

Marmaris'e insanlar doğası, yeşili ve denizi için geliyor ve tercih ediyorlar. Muğla'nın Bodrum ile beraber ikinci en iyi alt ve üst yatırımları ile yapılmış en modern turizm ilçeleri olması ve her sene tatilci akınına uğraması Türkiye'nin gözbebeği olması nedeni ile insanların dikkatini çekiyor. Ama son yıllarda yaşanılan büyük orman yangınları maalesef özellikle Marmaris'in ormanlık alanını iyice küçülttü ormanı biten bir yere artık ne yabancı nede yerli turist gelir! Deniz tek başına ilgi çekmez denizi tamamlayan ormanın yeşili ve doğanın temiz havasıdır. Marmaris çevresinde ormanların hızla yok olması dünyaca ünlü çam balı üretimini de bitirme noktasına getirdi! Artık bir tek dönüm ormanın yanması lüksümüz yok! Ormanların yanması ülkemizin geleceğine en büyük tehdittir. Turizmin bitmesi, kuraklığın başlaması ve ekolojik dengelerin bozulması demektir! Artık ormanlarda olabildiğince resmi, sivil, gönüllü güvenlik ve gözcüler bulundurulmak ve ormanlarımıza sahip çıkmak zorundayız!

Marmaris yine alevlere teslim! Turistik bölgelerdeki ormanlar neden sürekli yanıyor?
Marmaris yine alevlere teslim! Turistik bölgelerdeki ormanlar neden sürekli yanıyor?
Marmaris yine alevlere teslim! Turistik bölgelerdeki ormanlar neden sürekli yanıyor?
Yangınlar tamamen bilinçli çıkarılıyor, orman durup dururken yanmaz!
Tamamen insan faktörü ormanlara atılan cam, plastik şişeler, piknik ateşi birinci neden!
Türkiye'nin turistik yerleri hedef alınıyor!
Hepsi
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Marmaris yine alevlere teslim! Turistik bölgelerdeki ormanlar neden sürekli yanıyor?
Cevapla