ABD ve AB'nin bütün nazi haydutlarının toplandığı Ukrayna rejiminin Rusya denazifikasyonu (nazilerden arındırma) operasyonu, insanlığa hizmet değil midir?
Ukrayna'daki Nazi rejimini patates etmekte olan Putin başkan haklı değil mi?
Paylaştığın linklerden birinin ingiliz sitesi olduğunun farkındasındır umarım. Bunların hepsi Batı propagandası, ki onlar da ciddiye almıyor.
Ama dilersen ben sana sibil halkın Rus ordusunu nasıl karşıladığını, Ukrayna ordusunun esir aldığı askerleri nasıl işkence edip dizinden vurduğunu gösteren bir ton video atarım.
Karşıdaki düşman, Rus halkını esir almış, ABD kuklası bir nazi rejimi. Ortadan kalkması gerekir.
Bunarada son link doğru. 3 ay oluyor. Savaş bölgesinden kaçmaya çalışan iki sivil maalesef vuruluyor. Ukraynalı askerler çekilirken çoğu kez sivil araçlarla kaçıyor. Savaşta iş şansa bırakılamaz.