Tercihiniz hangisi olur, diğerlerini yoruma beklerim
Ak Parti
CHP
İYİ Parti
MHP
HDP
Memleket/Zafer/TDP
Saadet/Deva/Gelecek/YRP
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tercihiniz hangisi olur, diğerlerini yoruma beklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hicbiri. Onemi de yok zaten. Seks yaparken pozisyon degistirmekten farkli olmayacak. Yine duzulecegiz.
farklı kişiler farklı ideolojiler farklı üsluplar var, çok karamsar bir bakış açısı değil mi
Zafer Partisi. Ümit Özdağ’ın politikasını beğeniyorum.
her zaman Erdoğan
Vermesek olmaz mı 🥺🥺
Ülke bu haldeyken mi?
Gelen herkes aynısı olacak bir fark olacağını düşünüyorum.
Tamam siz böyle sömürge gibi yaşamaya devam edin o halde 2089 seçimlerinde işe yarar bi alternatif çıkarsa ona atarsınız
Sen ne sanıyorsun Allah aşkına gelecek olan kişi bizi düşünecek mi? İmamoğlu İmamoğlu dediniz adam ülke yanarken tatil yapıyordu ne zaman ihtiyac olsa tatildeydi... BİR ATATÜRK DAHA YOK KUSURA BAKMA OY VEREBİLECEGİM..
Aday İmamoğlu dendi de benim mi haberim yok? Merak etmeyin chp baraj altı kalır da İstanbul belediyesini kaptırmaz. Aday başka biri olur
Aday İmamoğlu dedin diyen var mı? Çok abarttınız kimse işini yapmıyor başkası gelincede yapmayacak diyorum...
kessinlikle hiçbiri
Fiyatlardan falan memnunsunuz sanırım çok zenginseniz azıcık da bize de dağıtın
tabiki memnun değilim ama kimde basa gelse kimseyi dusunmicek o yüzden pekte fark yok aslında siyasette çok gereksiz bir şey ne yani her şey bir kişiye bağlı kalmamalı kim napiyorsa yapsın allah büyük sorar elbet
Hiç birine
Fiyatlardan falan memnunsunuz sanırım çok zenginseniz azıcık da bize de dağıtın
Hayır memnun değilim sadece güvenmiyorum hiç birine keşke Muhsin Başkan ölmeseydi de görseydi bu günleri o kazanırdı
Tamam siz böyle sömürge gibi yaşamaya devam edin o halde 2089 seçimlerinde işe yarar bi alternatif çıkarsa ona atarsınız
Kardeşim benim görüşümün ne olduğunu biliyor musun hayır ben sadece bu adaylar içinde iş yapacak adam yok diyorum anladın mı baştakini savunmuyorum ben Atatürkçü ve Cumhuriyetçi bi insanım
senin Atatürkçülüğünün de cumhuriyetçiliğinin de ne bana ne sana ne gençlere ne millete bir faydası yok, bu İslamcı görünümlü yolsuzluk canavarlar tarafından ezilmekten bıktım usandım. Bu kadar detaycıysanız önce insanların insan gibi yaşayacağı siyasi ortamı sağlayın sonra bunu sürdürecekler içinde ister Muhsin'i ister Tahsin'i seçin. Bütün hayatım ideolojiler fikirler partiler kişiler üzerine okuyup araştırmakla geçti. Bugün bu hayatı yaşıyorsam benim için bunların bi anlamı kalmıyor sırf beni bu ortamdan kurtarmayan ve açıkçası sebebi olanları değiştirmek için bile diyorlarya tuzluk olsa diğer aday mührü vurduğum masa yine de kırılacak.
Saygısızlık yapma bizde kurtulmak istiyoruz bu durumdan
boş atarsanız asıl saygısızlığı siz yapmış olursunuz. akplilere de bunu anlatamadık dayı senin tuzun kuru ama gençler sürünüyor atma şunlara oy dersin yine basar ampule sizinki de onun bi değişiği sadece
maalesef onlar öyle kafaları değişmez onların boş atmam merak etme ama onlara da atmam
CHP ye
genç partide olacak
Zafer parti
bitanesin
Oy kullanmam
Fiyatlardan falan memnunsunuz sanırım çok zenginseniz azıcık da bize de dağıtın
Zafer partisi