Gelişememizin sebebi, iş dünyasının devleti hortumlamasına izin verilmesi mi?

Haber Türk'te güney Kore örneği üzerinden benzer bir konu işleniyor. Yani güney Kore'nin gelişiminde, devletin Kore'deki böyle bir duruma engel olması şeklinde bir tespit var.

Ülkemizde iş dünyasının da böyle bir istismar ve yolsuzluğun içinde olduğunu düşünüyor musunuz?

Gelişememizin sebebi, iş dünyasının devleti hortumlamasına izin verilmesi mi?
Cevapla