Diyanet işleri bakanının kullandığı araca tepkiler yağdı, sizce haklılar mı?

Bu konu hakkında pek yorum yaomak istemiyorum ama 🤔 benimde küçük bir görüşüm var.

.
.

Elin papası ile karşılaştırmak istiyorum Papanın ülkesinde en düşük memur 3800€ maaş alıyor ve Papanin aracı 118.000€ yani 31 ayda bir memur alabilir!!!

Bizim ülkeye gelelim...

En düşük memur maaşı 9100tl diyanetin kullandığını iddia edilen aracın 3600000 tl olduğu iddia ediliyor. Bir memur 395 ayda alabilir!!!

Bu konu hakkındaki fikirlerinizi aşağı yoruma yazarsanız sevinirim 😊

Tepkilerde haklılar 😵
Tepki vermekte haksızlar
Neden bu kadar ucuza almis ki 🤔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Diyanet işleri bakanının kullandığı araca tepkiler yağdı, sizce haklılar mı?
Cevapla