Tarot falı bakan ve baktıranların bu fal hakkındaki fikirleri nelerdir?

Ben şahsen ayda bir kez bu fala baktırıyorum... Ve ne enteresandır ki o an aklımda hangi soru ve sorular varsa kartlar bunun cevabını veriyor ve gelecekle ilgili gösterdikleri de çıkıyor... Bir yazı okumuştum kartlarda bir sihir gibi bir şey bakıcı ve baktırıcı arasındaki enerjiyi harekete geçirip doğru kartı seçmeni sağlıyormuş..

Bu fala bakan, baktıran arkadaşların yorumlarını bekliyorum ayrıca lütfen tiye alır cevaplar vermeyin.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sadece BAKAN ve BAKTIRANLARIN cevabını rica ediyorum...
Tarot falı bakan ve baktıranların bu fal hakkındaki fikirleri nelerdir?
Cevapla