Erkeklerin nesli gelecekte tükenebilir mi? Y kromozomu giderek küçülüyor, yok mu olacak?

Evrim ağacının da geçenlerde yayınladığı videoyla beraber bu konu tekrar gündeme geldi. Evet duyduğunuz gibi erkeklerin erkek olmasını sağlayan Y kromozomu giderek küçülüyor ve bu gidişle gelecekte tamamen yok olma ihtimali ile karşı karşıya gelebilir.

Gelieşen teknoloji ile beraber kadınlar laboratuvar şartları altında kendi kemik iliklerinden sperm üretebiliyorlar ve erkekler olmadan hamile kalabiliyorlar ama bu yöntemle doğan tüm bebekler kız olarak doğuyor. Eğer ileride Y kromozomundan ötürü erkekler yok olursa kadınlar kendi kendilerine insan soyunu devam ettirebilirler ama bu sizce doğru bir şey mi? Eğer gerçekten öyle bir şey olursa Dünya nasıl bir yer haline gelir? Görüşlerinizi merak ediyorum

Erkeklerin nesli gelecekte tükenebilir mi? Y kromozomu giderek küçülüyor, yok mu olacak?
Cevapla