Evrim ağacının da geçenlerde yayınladığı videoyla beraber bu konu tekrar gündeme geldi. Evet duyduğunuz gibi erkeklerin erkek olmasını sağlayan Y kromozomu giderek küçülüyor ve bu gidişle gelecekte tamamen yok olma ihtimali ile karşı karşıya gelebilir.
Gelieşen teknoloji ile beraber kadınlar laboratuvar şartları altında kendi kemik iliklerinden sperm üretebiliyorlar ve erkekler olmadan hamile kalabiliyorlar ama bu yöntemle doğan tüm bebekler kız olarak doğuyor. Eğer ileride Y kromozomundan ötürü erkekler yok olursa kadınlar kendi kendilerine insan soyunu devam ettirebilirler ama bu sizce doğru bir şey mi? Eğer gerçekten öyle bir şey olursa Dünya nasıl bir yer haline gelir? Görüşlerinizi merak ediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer