
15 Temmuz gerçekten bir darbemi yoksa başarı ile yazılmış bir senaryomu

15 Temmuz gerçekten bir darbemi yoksa başarı ile yazılmış bir senaryomu
Bir siyasi iktidar, kendisine yapıldığını iddia ettiği darbe girişiminin araştırılmasını niçin istemez? Zira getirilen önerge akp ve mhp oylarıyla reddedilmişti.
gerçek olsa araştırılması reddedilmezdi..
gerçek olsa havada jetler varken yeşilköy e inen damat kameralar gülümsemezdi..
gerçek olsa bırakın uçakla gelmeyi araba ile bile gelemezdi İstanbul a..
gerçek olsa eniştesinden öğrenmezdi..
gerçek olsa ertesi sabah 50 bin kişinin ismi ortaya çıkmazdı..
gerçek olsa bu ülkede başbakanlık yapmış biri, benim en sevmediğim proje demezdi...
Çok net bir çatışma hali vardı.. Bir taraf kendi kadrosundan vekil istedi diğer taraf benim seninle işim bitti dershanelerini kapatırım dedi.. diğeri ses kayıtları yayınladı, öbür taraf hain ilan etti.. Olan benim vatandaşıma oldu..
👏👏👏👏👏
Başarılı oyun darbeyi eniştesinden duymustu😂😂
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
11Cevap
Oyun tabi ki
Ben başarı ile yazılmış bir senaryo olduğuna inananlardanim.
Aynen üstat
Aynı kafadayiz emin ol
sence kanka sen karar ver :)
👏👏👏👏👏👏👏
gercek darbe olmasi icin kac kisinin daha olmesi gerekiyordu?
Ozaman neden darbe araştırılsın dendiğinde reddedildi bende bunu merak ediyorum
Gercek bir darbe olsa ordunun önünde kimse duramaz oyun mu bilmiyorum ama 3 5 pislik sürüsünün yapmaya calistigi bir şey iste
Senaryo olmasa bile hukumetin hatasi ve yanlisidir hukumetin hatasinin bedelini halk ödemiş ve huda bir destan yazilmis gibi sahte bir tarih yazilmistir.
Ölümler gerçek darbe çıkar kavgası olan garibana oldu yine
Ben de hâlâ düşünürüm bunu
Allah bilir 🙄
Senaryosu önceden yazılmış bir oyun.
Oyun ya ne darbesi
Senaryo
Gerçek darbe olduğunu düşünmüyorum.
Gerçek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?