Bana göre oyundu. Ama sizin de görüşlerini merak ettim arkadaşlar.
Darbeydi
Oyundu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Böyle oyun moyun derken sebep bildirmeniz düşünce bildirmeniz gerekir.
Bunun AKP oyunu olduğuna ihtimal vermek bana hainlik gibi görünüyor. Üstelik Akp böyle bir oyun oynayamaz, sonucundan enin olamaz. Ama elbette küresel güçler işin içine giriyorsa bilemeyiz. Bir şekilde fetoculara destek verilmiş ve öne piyon gibi sürülmüş olabilirler. Sonra da destek kesilmiş ve ortada bırakılmışlardır. Ama bir oyun varsa bu akp oyunu değil, dış kaynaklı bir oyundur. Açıkçası bu ihtimali de düşünmüştüm ama bundan da emin olamayız tabi. Ortalıkta tonla teori dolanıyor.
Böyle darbe olmaz. Darbe dediğin sabaha karşı olur. 2 saat sürmez. Televizyondan internetten değil kapındaki askerden öğrenirsin. Bence bu erdoğan ile arasındaki çıkar çatışması yüzünden yapılan bir oyundu. Korkutma-gözdağı gibi. Hükümet yaptı demiyorum kesinlikle ama dediğim gibi bence tek sebep çıkar çatışması
Oyun değil diyebiliriz belki ama 15 yıllık iktidarın göz yumması ve obüyük lüğe erişmesinde katkısı olduğunu söyleye biliriz. CHP lilere mal etmeye çalışmış olmasıda fetö kadar hain kadar hain ve samimiyet siz olduğunu düşünüyorum
Saat öğlen 4 te istikbarat gelmiş devlete ama saat 9 da darbe girişimi oluyor engellenmiyor ve cumhurbaşkanının kaldığı otele cumhurbaşkanı cıktıktan sonra saldırı oluyor. sizce oyun mu değil mi ben yorum yapmıyorum.
Cevap
7Cevap
Her ne olursa olsun insanların öldürüldüğü bir girişim eylem ne boksa doğru ve haklı değildir.
erkek fatma
ortada paralel yapı tarafından planlanmış bir darbe var bu gerçek. ama darbenin yapılacağından aylar öncesinden akp'li vekillerin haberi vardı. bu da gerçek.
Ahmet Hakan: Ne tiyatrosu olan y*vşaklar
www.internethaber.com/...an-yavsaklar-1611883h.htm
bu kadar halen oyun diyen insanı Ankara'ya meclisi görmeye davet edicem. Artık yapcak bir şey kalmadı
askerlerin açıklamalarını dinleyin o zaman hepsi mi yalan söylüyor? Erdoğan için idam edilmeyi hepsi göze almış oyun oynamış vay be
Hükümet yapmadı zaten. tayyiple arasında çıkar çatışması olan insanlar yaptı ve hayır bu darbe değildi darbe dediğin 2 saat sürmez. Sokağa çıkmaya korkarsın
@sofinindunyasi tayyiple çıkar çatışması derken fetullah'ı kastediyorsun diye düşündüm ancak unutmayınki bu o kadar basit değil. Askerin hepsi fet. destekliyor mu sanıyorsunuz? tabiki hayır. Ortak çıkarları olan erdoğan'ı sevmeyen herkes bu işte birleşti. Ayrıca darbe dediğin eğer bütün askerler katılıyorsa, halk hiç tepki vermiyorsa, polis bir şey yapamıyorsa, mit destek veriyorsa 2 saatten fazla sürer. Ancak burda askerin hepsi destek vermedi. Katılanlar kadar durdurmak isteyenler oldu. Mit zaten karşıydı ve öncelikle orası bombalandı. Polis karşı koydu ama onlar asker kadar güçlü konumda değildi. Ve bizler halk durdurduk tankları Ankara'Da. Halen deyinki 2 saatten fazla sürerdi önce bir darbenin şartlarına bakın.
birincisi ben darbeyi kastetmedim çıkar çatışması olan insanlardan bahsettim. İKİNCİSİ abi allah aşkına bir düşün darbe olsa yer mi sokağa çıkmaya? sadece tek bir tv kanalı yayın yapar
internet kesilir. sokağaı bırak cama çıkamazsın korkudan. benim en yakınklarım darbeyi yaşadı birinci ağızdan dinledim ben ve gerçekten sandığın kadar basit değil. KİMSE ENGEL OLAMASINDİYE zaten sabaha karşı olur
fetoyu kastetmedim demek istedim
@sofinindunyasi açıkladım tekrar okumalısın... senin bahsettiğin darbe askerin hepsinin katılımıyla olur. Bir asker saldırırken diğeri korumaya geçiyorsa o darbenin şartları değişir. Eski darbelerdeki insanlarla konuş... Dışarı çıkıp evde saklandığımız için başımıza onca felaket geldi diyorlar... Darbede suçsuzda olsan kafalarına göre alıp işkence edip öldürebilirler. Ya sonsuza dek susup evinizde acı çekmeyi beklersiniz ya da ölümü göze alır dışarı çıkarsınız. Ben dışarı çıkanlardanım yer mi yemez mi kurşunlar bize atılırken gösterdik. Tank üstümüze yürürken gösterdik. Ateş açtılar üstümüze halen yer mi diyorsunuz iyice kopuksunuz olanlardan. Korkup sonsuza dek susmak isteyenler susabilir saygı duyarım. Ama ben hakkım gitmeden önce vermemek için mücadele edenlerdenim. Bu topraklar korkup evinde oturanlarla kazanılmadı açın kurtuluş savaşını okuyun.
Hayırlısı canım
Oyun diyenler atm sırasına millet tankın önüne gavatlar ülke dışına millet gönül tahtına oyun diyenler ailenizden biri ezilseydi görürddünüz canlı tiyatroyu oyun diyen geziciler suyun önünde adamlık gösterisi yapanlar Ada'm rolü kesmesin
15 temmuz erdoğan ve sülalesinin koltukarıni korumak icin yaptiği oyun hem binalin youtube girmek istemdiginiz proje var miydi diyor oda 15 temuuz diyor bakın inanmiyosunuz
hadi canım send e resmen akıl tutulması yaşıyorsunuz yaa yuh yani bunu da tayyib yaptık demek resmen budalalık.
Tarihe gecti hukumet tarfindan planlanmis darbe diye😏😏😏😏
sen niye çıkmadın o zaman sokağa oyun oynamaya , eğlenceli değil miydi yoksa...
Oyun diyenlerin kafasını seveyim
Saçmalama darbeydi -,-
Karışımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar