İzmir'in göbeğinde ölümüne dayak attılar. Durum hiç iç açıcı değil. Ne yapmalıyız?

Az önce izmirin göbeğinde 10a yakın suriyeli şahıs 1 tane bizim mahalleden türk şahsa ölümüne dayak attı adamın ağzı yüzü kanlar içinde kaldı oğlu yanında korku içerisinde ağlayıp durdu mahalledeki bizler yetişmesek muhtemelen adamın hayatı yazı tura olacaktı o derece dövdüler sebebini bilmiyorum ve bizler yetişince hepsi kaçıp gitti kuduz köpekler gibi. İyiside var kötüsüde var muhabbetini artık bırakmak gerek! Bunların kötüsü daha çok suriyeliler artık bizim ülkemizde bizden daha yerli gibiler. İzmirin göbeğinde nereye gitsem türkten çok suriyeli görüyorum! Adamların dilleri dahada uzadı ve istediklerini rahat rahat yapıyorlar lütfen yayın bu yazdıklarımı yoksa ileride sizinde yakınlarınıza karşı birlik olup ölümüne dayak atarlar ve iş işten geçmiş olur. Elim ayağım titriyor bir daha böyle olaya denk gelmek istemiyorum. Vahşilik yaptılar ve bizlerde yetişsek büyük kavga çıkacaktı ve bu durumda kesinlikle suçlu taraf bizler olup masum taraf onlar olacaktı. Bir an önce çaresine bakılması gerekiyor yoksa gerçekten iş işten geçecek. Eskiden mahallede küfür edeni duymazdım artık her haftanın 5 günü suriyelilerin bağırış çağırış ve daha fazlası kavgalarını duyar olduk! Yorulduk bıktık artık! Yalvarıyorum yayın böyle şeyleri ki artık insanlar bir şeyleri bilsinler öğresinler kendi başlarına gelmeden anlasınlar gerçekten durum hiç iç açıcı değil. Yalvarıyorum

İzmir'in göbeğinde ölümüne dayak attılar. Durum hiç iç açıcı değil. Ne yapmalıyız?
Cevapla