Okuduğumda kahroldum, 20 yaşında ki genç dedesinin yanına geldiği Sakarya'da kendini asarak yaşamına son verdi.
https://twitter.com/Darkwebhaber/status/1629179563430248448?t=-ruBP5XhF-_qLVytS0gkGQ&s=19

Okuduğumda kahroldum, 20 yaşında ki genç dedesinin yanına geldiği Sakarya'da kendini asarak yaşamına son verdi.
https://twitter.com/Darkwebhaber/status/1629179563430248448?t=-ruBP5XhF-_qLVytS0gkGQ&s=19

Psikiyatri ve psikologlara çok iş düşüyor.. onlar için nasıl hastanelerdeki doktorları fiziki müdahalede bulunmak için seferber oluyorlarsa onlarında seferber olması gerekiyor... off gerçekten napılsa düzelicek her şey bilmiyorum :( o insanlar nasıl düzelicek yaralarımız nasıl geçicek.. işin dini boyutundan baktığımız zaman pek iç açıcı değil ama yakını vefat edenler için ölüm bir nimet.. allah hepsine rahmet eylesin mekanları cennet olsun
önlem olarak da ülkeye olmaz şu an evet ama en azından her bir depremzedenin kendi psikoloğu olmalı en azından yakınen ilgilenebilicek kadar hasta vericekler ve takip edebildikleri kadar edicekler
Umarım.. ama çok geç kalındı çok..
Çok üzücü, hem dünyasını hem de ahiretini yaktı. .😢 (Hak teâlâ, sevdiği kulu dertlere müptela kılar, o da sabrederse, ondan razı olur.)
(Allahü teâlâ buyurdu ki: Benim hükmüme razı olmayan ve verdiğim musibete sabretmeyen benden başka Rab arasın.)
Keşke böyle olmasaydı.. üzüldüm 😔 Allah affetsin
Büyük acı ve ıstıraplar içerisinde kıvranan insanlar için bile intihar meşrû bir yol değildir. Hz. Peygamber, gerek geçmiş ümmetlerden gerekse kendi sahâbeleri arasından bazı örneklerle bu hususa dikkat çekmektedir (Buhârî, “Cenâʾiz”, 84; “Enbiyâʾ”, 50). Hayber Gazvesi’nde aldığı yaraların acısına dayanamayarak kılıcı üzerine yatıp intihar eden Kuzmân çarpıcı bir örnek olarak zikredilmektedir (Buhârî, “Cihâd”, 77; “Meġāzî”, 38). Resûl-i Ekrem, intihara karşı tavrını göstermek için intihar eden bir kimsenin cenaze namazına katılmamıştır (Müslim, “Cenâʾiz”, 107).
Başkasını canını almaktan bile daha büyük bir günah diye geçiyor, gerisi Allah’ın takdiri
Ya ben böyle şeylere çok üzülüyorum. Kimisi de yerini yurdunu terk etmenin acısını yaşıyor. Çok çok zor. Acilen psikolojik destek almalı herkes.
hayat bazısına devam etmiyor musti yaşadıkları çok acı ve gerçekten yıkıntıların içinde olmak kabus gibi. ben bütün depremleri yaşadım ve o dehşeti asla unutmayacağım
kaybım yok ama çokta iyi değilim
ve o gencin yaşadıkları hayal bile edilemez bu gibi gençler korumaya alınmalı bence hayata adepte olmaları çok zor olacak
Çok geçmiş olsun 🙏🏻 öyle abi bir şekilde önüne geçilmesi gerekli yoksa çok duyacağız bu tür haberleri
Cevap
4Cevap
Bence bunun için psikolog desteği alınabilir maalesef çok çok acı bir durum
Bu çok kötü ya acil önlem almak gerekiyor hayatta kalan ve akrabalarının yanına yerleşen ya da başka şehirlere taşınan deprem zedelere özellikle genç nesile psikolojik destek olmak gerekiyor yanlız bırakılmamalı ve bi şekilde tekrar hayata kazandırılmalı
Acil psikolojik destek sağlanmalı insanlara özellikle çocuklara
En azından dedesi varmış. Kimsesiz kalanlarda var. İntihar etmek çözüm değil kendisi bu yolu seçmiş demek ne denir.
Bir nevi Kurtulmuş bu işkenceden, hiç birimizi güzel bir hayat beklemiyor bu ülkede, her şey daha kötü olacak
Yani psikolojik travmalar intiharla sonuclanıyor cocuklar ve gencler bunu kaldıramıyor ruhsal destek şart ilacla tedavi gerekirse yatış verilmeli
Bende az once okudum ve cok cok uzuldum buna vesile olan herkesin allah belasini versin insallah
Herkesin acilen psikolojik destek alması lâzım ki bu tür şeylerin önüne geçebilinsin...
Üzüldüm çok zor bir durum içindeler gerçekten, o evi yapanlar ve denetim yapmayanların yatacak yeri yok
Allah rahmet eylesin..
Allah rahmet eylesin çok üzüldüm
Ah çok üzüldüm:(
Sınavı kaybetti. Çok üzüldüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?