Adana'da 50 kişi hastanenin acil servisini bastı. Sağlık çalışanlarına yönelik bu öfke ve şiddetin sebebi nedir?

Çukurova Devlet Hastanesi acil servisi, 50 kişilik bir grupça basıldı. Doktorlar hastaneyi terk etti, can güvenlikleri sağlanana kadar iş bırakma kararı aldı. Ardından acil servis açıldı. Hekimler sabaha kadar polis çemberinde hasta bakacak.

#kafamıngüzelligi

Adanada 50 kişi hastanenin acil servisini bastı. Sağlık çalışanlarına yönelik bu öfke ve şiddetin sebebi nedir?
Adana'da 50 kişi hastanenin acil servisini bastı. Sağlık çalışanlarına yönelik bu öfke ve şiddetin sebebi nedir?
Cevapla