Kebap yüklü balon , stratosfer tabakasında patlayarak Hatay'a düştü. Hatay, bedava Adana kebap yemiş oldu 😂 ne şanslı insanlar var ya😀

Kebap yüklü balon , stratosfer tabakasında patlayarak Hatay'a düştü. Hatay, bedava Adana kebap yemiş oldu 😂 ne şanslı insanlar var ya😀

Daha komiği var
Aynen buna da çok gülmüştüm 😀
Cevap
3Cevap
Yok ama cok guzel bir düşünce ben ne göndersem acaba burdan 😂
Ne göndesen fark etmez, ne verirsen elinle o gelir seninle😂
😅😂
Bu ülke bu aptlaca kafalar yuzunden hicbiryere gelmez
Bu haber iki ay önceydi üstüne neler yaşandı neler
En son acılı tost yeme yarışı oldu da sonra ne oldu hatırlamıyorum 🤷
Ahahahah
Keşke suriyelilerin kafasına düşseydi jslsn
Bedava kebap herkese kısmet olmaz 😀
Ne boş işlerle uğraşıyor insanımız ya
Keşke bizim de böyle işlerle uğraşmaya vaktimiz olsaydı.
Hayır benim ilcem sakın insana sahiptir
Yok artık jgjgj
Malın teki işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?