Süleyman Soylu bu açıklamayı yapmış. Dün biliyorsunuz ki İstanbul'da kıyamet koptu resmen yağmurdan.
Evini su basanlara 5 bin TL, iş yerlerine de 10 bin TL destek verilecekmiş.

Süleyman Soylu bu açıklamayı yapmış. Dün biliyorsunuz ki İstanbul'da kıyamet koptu resmen yağmurdan.
Evini su basanlara 5 bin TL, iş yerlerine de 10 bin TL destek verilecekmiş.

Böyle şeylerle belediye ilgilenir. Devletten para talep eder halkın ihtiyacına göre dağıtımını yapar. Ama tabi İB chp de olduğu için kendilerini gösterme çabasıyla hareket ediyorlar. Herkese aynı miktar verilmesi cok saçma benim kaybım 10 binse seninki 20 bindir. Dediğim gbi belediyenin ilgilenmesi lazım. Belediyeye gönderseler parayı bir kez olsun kendilerini göstermeyi değil gerçekten halkı düşünseler iyi olur. Geçmiş olsun bu arada İstanbul da oturanlara.
@Berkan26 belediye hep beraber mi gitmiş tatile :)
2 saat de evimi boşalttırıp yıktılar çoğu eşyamla birlikte iç işlerine bağlı kaymakamlık 1 seferlik 500 tl verdi zaten o parayı almaya 300 lira yaktık alsın gtlerine soksunlar suriyeli olsak skso bile çekerlerdi kanı 5 para etmeyenlerden bakan oluyor tiksiniyorum mafya bozuntusu
Bu adamın yemek yemesi bile birilerine battı nedense..
@asdfghgagaga adam mi? bak yine tatilde www.sabah.com.tr/.../istanbulu-sel-vurdu-ibb-baskani-yine-ortada-yok-flas-iddia-ekrem-imamoglu-mugla-fethiyede-tatilde
Size hizmet edeni degil, sizi mikeni seviyorsunuz siz.
Kimin kimi naptıgı belli bence. Diğer belediye baskanları nerden geliyo nereye gidiyor kimsenin haberi olmuyo. İmamoğlu su içse haber olacak. Bence siz haksızlık yapmayın.
@asdfghgagaga hizmetlerini sayarmisin, IBB de bankamatik maas aliyor, is yaptigi yok, calistigi yok, kamera karsisinda ancak sow yapiyor, cene yapiyor ama arka planda istanbulun anasini 3 yildir seviyor, daha halen bunu savunacak kadar safmisiniz? Soylu nerde felakte aninda orada, nerde deprem aninda orada, nerde yangin aninda orada nerde sel aninda orada, nerde terör aninda orada ama sizlerin emege hizmete degil, zengin balon erkemin sowlarina, palavralarina inanacak kadar ya safsiniz, ya da nankör..
Sen galiba devletten yardım parası alıyon :) tabi soylu mafya nerde o orada
@asdfghgagaga Hziktir, parali yalaka balon ekrem trollü, yas kac, 14 falanmi? egitimsiz mal.
@asdfghgagaga kaybol fake hesap, troll, git basta yerde canımsın fikirlerini savun,
Cevap
54Cevap
bana pek samimi gelmedi. ülkenin her tarafında sel felaketleri yaşandı fakat badem bıyıklılar sadece chpli belediyelerin olduğu bölgelerde gösteriş peşinde
Halktan alırken ab standartı, halka vermeye gelince hint fakiri standartı..
Durum kısaca bu' dur. Biz bu filmi çok defa izledik, tersine hiç denk gelmedim.
Vermez yalan atiyorlar. Sosyal hizmetlerde çalışıyorum. Hep boyle diyorlar yerinde tespit yok sizden iakemthag ve evin nerdeyse komple su basitigini görmesi için resimler istiyorlar. resmen dalga geçiyorlar verecek olsa bile 1000.2000 verir O 5.10 bin dediği artık evi yıkılması lazım reziller
Sayın bakan kaç yıl önceki alım gücünde yaşadığını sanıyor acaba ya da hangi ulkenin bakanı olduğunu falan mi unuttu ki 🤔🤔🤔
Bu kalitesiz soysuzu görünce aklıma sedat Peker geliyor ve hemen yaptırdığım yemek duasını tekrar ediyorum Allah'ımıza hamd olsun, milletimiz var olsun, haram yiyen kahrolsun. Amiiinnn...
Bu kanıbozuklar kahrolmaya başladılar.
bu işler böyle olmaz bodrum katlara işyeri konut izni vermeyin millet magdur olmasın burada her parti belediye suclu
teşekkür mi geçiyor bunlar. 5 bin tl nedir ya 10 bin tl nedir. Ulan artık bunlar bu zamanda bu krizde para bile sayılmıyor
imamoglu hiç vermiyor
@Deliyimbendeliyim Ona ödenek vermiyorlar çünkü :D Adama kıl kapmışlar adam neresinden çıkarıpta versin. Hükümet belediyelere ödenek çıkarmıyorsa bu belediye başkanlarının suçu değildir ki.
ibb kendi bütçesi var emlak vergileri vs
@Deliyimbendeliyim Onlar anca belediyenin borçlarını kapatmaya vs yetiyor. Ankara beledi başkanı Melih Gökçek'e deli gibi ödenek çıkarıyorlardı mesela. İmam oğluna da çıkarsın. Niye çıkarmıyorlar.
imamogluna ödenek verildigini sanıyo allahım ya imamaoglu ist yardımlarını yüzde 1 düsürmüs deprem yerlerini toplanma yerlerini kücültmüs yardımları kısmıs sen hala ne diyon imamoglu ya da hic bi belediye ödenek almaz ödenek olusturur
melih gökcege cıkan ödenegin örnegini versene bi ver nolur ver devlet öyle islemes belediyenin yetismedigi yerlerde insanı yardım ve devlet el atar olaya ögren yoksa sus imamoglunu savunma
@mehmetsercan Haklısın.
ben yıllardır bunlarla ugrasıorum ugrasamasamda takip ederim devletin kızlay gibi afad gibi büyük kurumları var anlık yardım eeder yapılanları yapar devlette bütce ayırır zaten afad yardımın yapmıstır kızlay yardımnı almıstır bi evi su bastı afad gelır ev ahalısın kurtarır suyu tahliye eder sorunu cözer kızlay gıda yardımını yapar takviye yapar devlet mailye gelır evinde ya da iş yerindeki eger sıgortan yoksa onu bildirir sonra devlet bi kısım yardım yapar saglıksada ambulans hemsire doktorluk isd varsa onuda hastaneler yapar güvenlık endisesis varsa polis bakıyosa polis asker bakıyosa asker kontrol altına alır hepsi kordinelı calsır güzel kardesim bilmeden yorum yapılmaz bak İzmir'de depremde yıkılan binaların hepsini anahtar teslim yaptı devlet 1 yıl icinde utanmaz kiracıda bende ev istiyorum diye yaygara yapmıs onlarda sanmıs ev sahibi devlet gerekeni yapıyo hic tasalanma gönlün ferah olsun dünyada en cok yardım yapan milli hasılatına göre 1 derecede türkiye var afrikadan tut ukraynaya kadar kendi milletinemi yardım etmiycek güvenin devletinize
@mehmetsercan haklısın
Bunlar ekonomi diye bir şey bırakmadı habire para basıp dağıtıyorlar cebimizde ki paranın değeri kalmadı bunlar yüzünden
Bu miktarlar bu gibi durumların zararını karşılamak için para bile değil artık. Bir tür sus payı anca
Suriyelilere herhalde malum para vermek icin suriyeli faizle almak denilince türk
Lan evdeki 1 süpürge olmuş 5 bin TL.
Hey Allahım yarabbim ya sabır.
alma ozaman + 1999 depreminde devlet enkazı bile kaldırmadı halk kendi ölülerini kendi cıkartıp defnetti ev felan bile veremedi insanlar zamanında tek kelıme etmedi devlet yardım ediyo laf ediliyo hic etmeyen hükümetlere kimse tek cümle kurmadı yardım edene tonla laf ediliyo ha bide İzmir'de olan depremzedelere anahtar teslim yaptılar bunuda unutmayın nankörlük yapmayın artık yeter
ozaman bos bos konusmada eskileri arastır devletin yaptıgı seyleri gör olmadı herkese bos yorum yapcagına annene babana sor bilmiyosan ögren devlet kızılay sadece kan topluyo sanıyosun afad sadece yangına müdahale ediyo sanırsan böyle cahilce konusrsun
ozaman selden zarar görenlerin sene 2022 de dask sigortası yapması gerekirken niye yaptırmamıslar onu söle en fazla 200 tl senelik odeseymisler devlet 5000 bin tl veriyo alsın bi kısmını danskını yaptırsın bi zahmet 20 yasındasın her haltı biliyosun bi dask yaptırmamıssın devetin verdigine az diyosun toplam ev ne kadar zarar gördü son 1 yılda kac kez orman yangınları kac sel kac oturulmaz diye basvruldu ödeney ayırıldı ögren bos muhabbet yapıp kirletme devleti cahillik ögrenmemektir bi ögren sonra benimle tartısmaya gir ord burada gezecegine yapılan yardımların bütcelerin devletin kasasından ne kadar cıkıyo onun bi hesabını yap simdi vergi veriyoz apcak muhabbetine hic girme burada rezil olursun
kücük canım cok bilmiş 2024 te ödencek bi tarihi iyi oku bide igt eczacılar Şu an kac para alıyo ona bak
20 günlük gıda ihtiyacını karşılar işte yeter demiştir kesin
hem vergileri çok buluyorsunuz hem devletten fazlasını bekliyorsunuz bence çok bile nerde o her şey çok güzel olacak diyen belediye başkanı ne kadar yardım yapmış
5 bin ne? 2 günde 2 bin tl harcadık market için 5000 para mı
Verseler bile geri misli olarak alıcaklar fazlasıyla o parayı :D
5 bin tl anca ustaya yeter evde hasar gören adamın işi o vereceği paranın 15 katı daha fazla
Çok destek olmuşlar jsks 5 bin bu devirde hava parası
Yetmez. Bizim kullandığımız malzemeler bir tanesi bu tutara geliyor.
5bin tlye dolap bile yok koltuk takımı hiiç yok ne alcaklar 5bin tlye?
@DontJohn ne?
5 bin 10 bin liranın para olmadığını öğrenmesi lazım bakanın.
yahu 1 tl verse bütün millete 82 milyon yapar 2 tl verse 164 milyon yapar ne sacmalıyon sen hesap felan bilmiyon heralde devlet yagmur sel olur devlet deprem olur konut yap anahtar teslim devlet yangın olur devlet yardım 18 kadar cocukların hepsi sıgortalandı yaslı bakımı engelle bakım aylıgı garibanlara yesil kart durumu olmayanlara para salgın oldu yardım zırt yardım bırt yardım devlet ediyo iste 1999 da devlet depremde enkazı kaldıramadı millet cenazelerini kendi imkanlarıyla gömdü ac bi interneti oku simdi devlet deprem olsun 1 yıl sonra anahtar teslim tokiden ev veriyo bugün dagda cocuk dogurcak ucak helıkopter ambulans gidiyo yangınlarda kac iha görev yapıyo anlık müdahale icin terör örgütü sızmasın diye bütün heryere peton dönseniyo sınıra ws ws devlet devlet devlet görevini az olsada yapıyo sen bi ögrenmen lazım devlet yardım yapmamalı herkes evini iş yerini sigortalatmalı parayı sigortadan almalı okey
Öncelikle üslubundan görüyorum, tartışma yapılacak insan değilsin. Cahil bir kişisin. Ama sana bir defalığına anlatıcam. Anlarsan sana, anlamazsan kendi yoluna kardeş. Bu ülkede yılda 1 trilyon 165 milyar liradan daha fazla vergi toplanıyor. Bu sadece halk tarafından gelen vergi. Dış ticaretten muaf şekilde hesaplanıyor. Her gün devlet bu yardımı yapmıyor. İstanbul'da toplam 6 milyon hane var. Hepsi etkilenmiş olsa bile 60 milyon lira yapar. Hadi 600, hadi 1 milyar lira yapsın. Oda 230 haneye yaptı yardımı. Bu ülke 1 gecede 128 milyar dolayı dolandırılmış ülke. 10 bin liraya çık bak bakalım hangi usta senin parkeni yapacak. 3+1 bir evin parke masrafı 7 bin lira. Duvar, parke, tesisatlar toplam 30 bin lira. 1999u karıştırırsak, geçmişle kıyaslarsak 1470 yılında devlet altın para basmaya başlamış. Şimdi niye basmıyorlar? Cahilliğini dışa vurma. Cahilsen, cahilliğini bil sus.
yanlsın var bu yıl toplanan vergi 1trılyon 70 milyar tl onun 880milyar tlsi zamlara gitti kalan diger parası asgari ücrete verilen tavizlerle gitti yani gelmeyen daha yıl sonu vergiyi otomatık vermis oldu devlet hükümet ilk defa ek bütce istedi bide hesabı yaparken dask en fazla bütce oalrak 200 tl yıllık Ankara 80 tl ödeniyo 2022 dask yaptırırsan bütün masrafları karsılıyo cahilsin hala 128 milyar dolar calındı sanıyosun Şu an devletin kasasında 113milyar dolar hazinede para var bilmiyosan söleyim 128milyar dolar nerede diye ortalıgı yıkanlar mahkemelık oldu ve kaybetti tazminata mahkum oldu he sunuda sölemeden gecemiycem merkez bankasının parası devletin parası degildir en büyük hisseyide bu zamanda yani hükümet almıstır yüzde 51 hisseyi merkez bankasının parasını degil sadece basındakı müdürünü atayabılır parasına dokunamaz hükümet bile direk merkez bankasından yüzde 10 faizle para alamaz bbankadan yüzde 20 üğzerinde alır hükümet borclanır yani anladın ekonomiyi bana anlatma devlet altın para basmıs derken devlet basmaz merkez bankası basar cahilmisin nesin anlamadım altın basma nedir altın varsa cıkar devlet işler bugün venezulla nın altınlarını islıyo işte rakam bilmedigin icin büyük cahil sensin hemde cok büyük rakamları bi gözden gecir istersen ekonomıyı benımle konusoysan biraz düsün derim okulunu okudum ticaretini yaptım altın dolar gümüs alısverisi yaptım yıllarca simdi arac alıp satıyorum arada ev alıp satıyorum Şu an ufakta olsa ticaret yapıyorum sana kaba taslak söledim diye kendini bilgilimi sandım beni bisey bilmiyorummu sandın
Kardeş inan sana laf yetiştirmiycem. Hazine bütcesi -170 milyar dolar. Bunu her yerden öğrenebilirsin. Ben müteahhitim, bankalar bana verecek nakit para bulamıyor. 5 milyon lira çekmek için bankaya başvuru yapıyorum, ipotek olarak 6 milyon mal variyetimi gösteriyorum bana para veremiyor banka. Her yıl çekerken bu yıl çekemiyorum. Madem para var hazinede, bankalar neden şu an merkez bankasının onaylamadığına dair kağıt veriyor bana? Altın işlemesi devlet bütçesi değil özel bütçeyi ilgilendirir. Sen şu yazıları internetten bakıp söylemediysen hiç bir şey bilmiyorum. Eğer müteahhitliğimi görmek istersen gel kardeş özelden yaz müteahhitliğimi kanıtlayayım.
sana kısa ve öz anlayacagın dileden konusayım birincisi devlet dolara operasyon yaqptı Şu an merkez bankasının tl basması doların yükselmesine tlnın deger kaybı yasamasına neden olur 2nci sey 15 milyon dolardan daha yüksek birikimi olan bankadaki sirketlere kredi vermiyceklerını belirttiler yani sirketler dolarlarını elden cıkarıp piyasadakı tlıyı topladılar senin para alamamanın sebebi bu 3ncüsü devlet elındeki bütün parayı enfılasyondan dogan topladıgı vergi fazlasını otomatik kamuya zam olarak yardım olarak 880 milyarını verdi digerinide asgari ücretten dogacak is kaybı yasıycak ve 3600 ek gösterler gibi zamlar icin ek zam almak icin kullandı yani gelen paraları dogrudan halka verdi parca parca verdigi icin ciftcisinden iscisine kadar elınde olmayan parayı ek bütce isteyerek ocaga kadar dagıttı burada okeymıyız senin neden para alamadıgını bankalardan anladınmı ve senin mütait olup olmaman yalan sölemis olup olmaman beni alakadar etmez yalancısın demedim zaten yani devlet doların yükselmesine karsı önlem alıyo acıkcası senin tl bulalamamıs olman cok normal bankalarda bilerek tl vermiyolar cünki dolar düscegi icin elındeki tlyı tutuyolar ilerde dolar düstügünde pıyasaya sıcak para sokcaklar ya da yatırım veya dolar alcaklar alttan toplayıp ha sunuda söleyim dolar yükselırken millet kredi cekip tl alıp onu dolara cevirdiler simdi rüzgar ters esti emin ol piyasayı ben Şu an borcum cok oldugu icin takip edemiyorum ama takip ettiklerimin bı kısmı yoksa cripto paradan tut dolar euro altın gümüs platınlede cok ilgilenmisligim var 2 yılda 3 araba aldım sattım bu 4ncüsü 3 ev aldık verdik 4ncüyü aldık Şu an durdum borclar acıldı ödemede sıkıntı cekmeyim diye yavasladım sen beni anladıysan ne ala anlamadıysan bilemem
imamoglu ne verecek şaka gibi her şeye reis mi yetişecek
Bir tane buzdolabı alamazsın 5 bin liraya şaka gibi
giriş katta oturmicaksın
evini sıgortalatsaymıs napalım yani devlet azda olsa destek oluyo vermese nolcak ecevit 1999 da depremzedelere yardım etmedı üstelık onlara gönderilen yardımları götürdü memur maasını ödedi tek kelıme etmediniz bugün herseye yardıma kosasan devlete söleniyonuz yazıklar olsun ben 2 adamdan hoslanmam birincisi zalim ikiincisi nankör
@mehmetsercan ecevit zamanı kıbrıs alındığı için ambargo vardı o dönemle kıyaslamak doğru değil ama şimdide küresel kriz var ıo sebeble para bulunmuyor piyasada 5 bin çok iyi
Yeterli degil ama devlet kasasinda olan parayida dusunursek eh demek lazim
Süslü bir şeyler deniyor, söylemleriyle halktan haberinin olmadığı bir kez daha anlaşıldı.
Her söylediği şeye inanmıyrum hem 5,10 milyar yeterli değildir
Biraz da belediye yardım etsin, malûm bugüne kadar tek bir hizmetleri yok, ortada parada yok.
10 bine telefon bilgisayar bile yok ve bir çamaşır makinesi felan 7 bin ₺ 🙄
İstanbul derken? nerede olduguna pek bakmadım da buraada şimşek vs yagmur ok yagdı da sel falan olmadı
Hiç verilememesindense böyle bir yardımın yapılması iyidir. Allah devletimize birliğimize zeval vermesin.
MaşaAllah, yeniden iş kurulur bu parayla.
Çok yerlice olmuş bu durum, sayın Soylu'yu bir kez daha yürekten tebrik ediyoruz.
Herl selde depremde milyonlarca lira para toplaniyor halktan ama o para birilerinin cebine gidiyor afetzedelerede 5-10 bin lira verilip cekiliyor devlet bu halk bunlari gormuyor 5 kurus para vermem bunlara
Hehe yeterli yeterli, 5bin tl’ye yeni ev alırsın :)
Birileri yatsın 😄 birisi bişey yapsa hemen dalgaya gecilsin
Tabi ki de iyi sel devletin suçu değil sonuçta. Ama evlerin kalitesiz olması evi yapanların suçu. Eğer devlet lojmanları falansa zaten yardım etmesi zorunlu
Hic vermese sorun olmazdi ama 5 bin verince oda parami oluyor. Saka gibi millet
Hiç vermemeli verince hata olur hersey daha güzel olucak.
5 bin tl ile insanlar hamgi yaralarını saracak acaba
Tabi yaaa ne demezsin yetmez mi 🤣🤣🤣 birtane çekyat alırlar 5 bine nelerine yetmiyor.
Adı üstünde sadece destek amaçlı veriyorlarmış
Hiç vermemesinden iyidir
Boş yere vermezler :D
Yetmez ama olsun
D@sak geçiyor gelsin ben ona 15 bin verecem
Seçime az kaldı başladılar hamlelere
Bunlar Allah bir dese inanmam
Değil ama ona da şükür
Ne kadar zarar gördüklerine bağlı.
Evin sehpasını almak için sanırım
Süleyman soylu, nun piyasadan haberi yok galiba
Hep birşeyler söyleniyor :D
Veren yok
Milletle dşak geçiyorlar
ibbnin yardimlarini kesmese samimi bulurduk
ibb deli gibi vergi topluyor
Kişilere göre değişir.
O parayla evi baştan diğerleri beee bu da laf mı
2 cam kırılsa tamiri zaten 5 6 bin tl
Tüm amaç seçimler için
Hıc yoktan iyidir kanks
Çok az
Yetmez
5000 tl'yiGödlerine soksunlar
Değildir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?