2. dünya savaşında yer alacaksınız. Türk değilsiniz farzedin. Hangi ülkede hangi mevkide savaşırsınız?

Ben almanyada luftwaffe de bf-109 g6 ya da ju87 stuka kullanırım. Veya amerikada f4u corsair ya da boeing b17 flying fortress kullanırdım.

Officer olarak da almanyada gestapo veya ss den olurdum üniformaları çok karizmatik.

2. dünya savaşında yer alacaksınız. Türk değilsiniz farzedin. Hangi ülkede hangi mevkide savaşırsınız?
Cevapla