Türkiye neden sürekli araplara destek veriyor ve arap milliyetçiliği yapıyor?

Kızılay olmuş arapay. Bir sürü yardım dernekleri vs hep arap ülkelerine, arap vatandaşlarına kurban eti, parasal yardım, gıda yardımı vs yapıyor. Akp yine çeşitli arap ülkelerine tonlarca yardımda bulundu. Katara bile otobüs vs armağan ettiler. Bunların hepsinin fiyatını çıkarınca yüksek meblağlar yapıyor. Ne gerek var ki böyle şeylere. Biz zengin bir ülke değiliz ki. Zaten halkın büyük çoğunluğu fakir. Kendini zengin zannedenlerin bile çoğu yoksulluk sınırının altında yaşıyor. A101 den bimden süt alıyor. Organik ve sağlıklı beslenemiyor. ABD de insanlar A101 gibi yerlerden alışveriş yapmıyor. Sağlam yerlerden alışveriş yapıyorlar. Bizde ise kendini zengin zannedenler bile fakir.

Türkiye neden sürekli araplara destek veriyor ve arap milliyetçiliği yapıyor?
Cevapla