"Erdoğan gitsin de ne olursa olsun" diyenler mi çoktur "Tekrar kazansın da ne olursa olsun" diyenler mi?

Tüm yandaşları da boyle düşünmez; tüm karşıtları da. Ama belli ki böyle bir kesim var iki tarafta da. Sizce kimin "ne olursa olsuncuları" daha fazladır?

https://voca.ro/1my6UlLZfjWm

"Erdoğan gitsin de ne olursa olsun" diyenler mi çoktur "Tekrar kazansın da ne olursa olsun" diyenler mi?
Cevapla