Ekonomi bu haldeyken, Rte, ülkede her şey mükemmelmiş edasıyla, nasıl rahat, rahat konuşabiliyor?

Her dakika tv de, canlı yayında başarılarını anlatıp duruyor. Acaba kendisi başka bir Türkiyede mi yaşıyor?
1 yıl, 2 yıl değil, 20 yıldır bu ülkeyi yönetiyor. Ben olsam, gerçek bir başarı sağlamadan utanırdım tv ye çıkmaya.
Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz?
Ekonomi bu haldeyken, Rte, ülkede her şey mükemmelmiş edasıyla, nasıl rahat, rahat konuşabiliyor?
Cevapla